Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
Πρόκειται για τη 2η (και ουσιαστικά πλήρως αναθεωρημένη) έκδοση ενός συγγράμματος που αποτέλεσε για πάνω από μία δεκαετία βασική πηγή γνώσης, προβληματισμού και προσανατολισμού για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, στελέχη της διοίκησης σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, στελέχη του ιδιωτικού τομέα, αλλά και πολίτες που ζητούν απαντήσεις και επιχειρήματα για την περιφερειακή ανάπτυξη και την ασκούμενη οικονομική πολιτική.
Οι συγγραφείς συζητούν με τεκμηριωμένο τρόπο ζητήματα, όπως οι περιφερειακές ανισότητες, τα βασικά μέσα περιφερειακής πολιτικής και τ...