Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η οπτική της συναισθηματικής νοημοσύνης εισάγει ένα νέο τρόπο σκέψης στο χώρο του management μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού....
"Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της....
"Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών?...
"Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το ""πού βρίσκεται τώρα"", ""πού θέλει να πάει στο μέλλον"" και ""πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει""....
"Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία? Πολλά βιβλία υπόσχονται ""συνταγές επιτυχίας"", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό ""βιβλίο της Aποτυχίας"" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε!...
"Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης της λιμενικής βιομηχανίας επαναπροσδιορίζεται τόσο ο ρόλος της Λιμενικής Αρχής όσο και ο ρόλος της λιμενικής επιχείρησης που διαχειρίζεται τα σύγχρονα τερματικά. Στις σελίδες του βιβλίου αυτού εξετάζεται το πώς η λιμενική επιχείρηση/Λιμενική Αρχή μπορεί να επιτύχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις άλλες επιχειρήσεις σε μια αγορά....