Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι ωθείς τις αντοχές σου στα όριά τους;
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι εργάζεσαι υπερβολικά και δεν αξιοποιείσαι ουσιαστικά;
• Έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να αναλώνεται σε ασημαντότητες;
• Έχεις αισθανθεί να πνίγεσαι στη δουλειά αλλά να πλατσουρίζεις στα ρηχά της παραγωγικότητας; Σαν να βρίσκεσαι διαρκώς σε κίνηση, αλλά να μη φτάνεις πουθενά;
Αν απάντησες καταφατικά σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω ερωτήματα, τότε η διέξοδος είναι η προσέγγιση του Ουσιοκρατικού.
Στο παρόν βιβλίο, ο Γκρεγκ ΜακΚίον, CEO ενός πρακτορείου στρατηγικής και ηγεσίας στη Σίλικον Βάλ...
Γιατί τα πάντα, από τα αυτοκίνητα μέχρι τον καφέ, γίνονται ξαφνικά πιο ακριβά;
Πώς μπορεί μια κυβέρνηση να παράγει δισεκατομμύρια από το πουθενά, ενώ οι δικές σου καταθέσεις συρρικνώνονται;
Και τι μπορείς να κάνεις για να ευημερήσεις σε εποχές οικονομικού χάους;
Επί αιώνες, η σκληρή δουλειά και η επιμελής αποταμίευση μπορούσαν να σου εξασφαλίσουν οικονομική ασφάλεια και μια άνετη σύνταξη. Αυτό δεν ισχύει πια.
Τα τελευταία πενήντα χρόνια έχουμε περάσει σε έναν νέο κόσμο οικονομίας – έναν κόσμο όπου οι αποταμιεύσεις σου χάνουν αξία πιο γρήγορα από όσο μπορείς να τις συγκεντ...
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
Ποιο είναι το μυστικό για επιτυχημένες πωλήσεις; Τα περισσότερα στελέχη επιχειρήσεων θα έλεγαν ότι είναι θέμα καλών σχέσεων. Κι όμως, επιτυχημένος πωλητής δεν είναι αυτός που χτίζει και διατηρεί σχέσεις με τους πελάτες, αλλά αυτός που διεκδικεί. Οι Matthew Dixon και Brent Adamson ερεύνησαν διεξοδικά τις δεξιότητες, τις συμπεριφορές και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες σε έναν εξαιρετικό πωλητή, και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο ένα είδος επαγγελματία πωλητή μπορεί να έχει σταθερά υψηλές επιδόσεις: ο διεκδικητής.
• Ποια είναι, λοιπόν, τα χαρακτηριστικά του διεκδικητή; ...
Παρόλο που ο όρος «οικογενειακές επιχειρήσεις» μπορεί να φέρνει στον νου το μαγαζάκι του μπαμπά και της μαμάς, οι επιχειρήσεις που ανήκουν σε οικογένειες είναι οι πιο σημαντικές και οι πιο πολυάριθμες παγκοσμίως. Ωστόσο, παραδόξως, δεν υπάρχουν πολλά έργα αναφοράς που να δίνουν διεξόδους στις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει κανείς όταν μοιράζεται με άλλους ευθύνες αλλά και οικογενειακές στιγμές.
Σε αυτό το εγχειρίδιο οι ειδικοί στις οικογενειακές επιχειρήσεις Josh Baron και Rob Lachenauer προσφέρουν πρακτικές συμβουλές, καθώς και τεκμηριωμένη καθοδήγηση, αντλώντας α...