Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
  • -20%
Τηλεθέαση 06234
Κωδ: 978-960-16-2234-7
ΜΑΡΚΑ: ΠΑΤΑΚΗΣ
7,61 €
6,09 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΚοινωνική συμπεριφορά

Κοινωνική συμπεριφορά

Τηλεθέαση 06234

Κωδ: 00111028753
ΠΑΤΑΚΗΣ ΠΑΤΑΚΗΣ
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : 20 %
7,61 € 6,09 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης –με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά– των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

    Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ.

    Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος:

    ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς.

    Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:

    ·στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης

    ·στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα

    ·στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης

    ·στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και

    ·στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.