Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Το βιβλίο του Robson είναι ένα δοκιμασμένο, πολύ γνωστό εγχειρίδιο που προτείνεται στα περισσότερα αγγλοσαξονικά Πανεπιστήμια για τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές κοινωνικών επιστημών που παρακολουθούν μαθήματα μεθοδολογίας των κοινωνικών ερευνών ή επιθυμούν να διεξαγάγουν μια έρευνα στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τους σπουδών. Το βιβλίο επικεντρώνεται κυρίως στις έρευνες μικρής έκτασης, που μπορούν να διεξαχθούν από έναν ερευνητή ή μία ομάδα ερευνητών, και παρουσιάζει αναλυτικά όλα τα στάδια της ερευνητικής διαδικασίας. Καλύπτει ένα μεγάλο εύρο...
"Ο παρών τόμος δημιουργήθηκε με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου για να τιμήσει τον Ομότιμο Καθηγητή και ιδρυτή του Τμήματος Κοινωνικής Ι Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Δημήτρη Γ. Τσαούση. Έχει στόχο να αναδείξει τη μεγάλη προσφορά του στον χώρο της κοινωνικής επιστήμης και της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης γενικότερα, το ερευνητικό και συγγραφικό του έργο, κυρίως κατά την περίοδο της Μεταπολίτευσης, όπου οι μετασχηματισμοί των εθνικών θεσμών δημιουργούσαν μία διαφορετική πραγμ...
"Η βία στο χώρο του σχολείου απασχολεί ιδιαίτερα τη διεθνή βιβλιογραφία, καθώς και τα τελευταία χρόνια φαίνεται να πληθαίνουν τα περιστατικά χρήσης βίας στο χώρο του σχολείου με θύματα τόσο παιδιά όσο και ενήλικες. Μια συγκεκριμένη μορφή βίας που εκδηλώνεται στο σχολείο αποτελεί και ο εκφοβισμός (bullying), ένα φαινόμενο που αρχικά μελετήθηκε στις Σκανδιναβικές χώρες από τον Dan Olweus στη δεκαετία του 1970....
"Σε μία εποχή αντιπαραθέσεων και προκλήσεων για το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο, το βιβλίο αυτό μας καλεί να ξανασκεφτούμε το χαρακτήρα και τους στόχους της κοινωνικής πολιτικής στο φως των ευρύτερων κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και πολιτισμικών αλλαγών των τελευταίων τριών δεκαετιών. Είναι ένα πολυσυλλεκτικό έργο, από καταξιωμένους επιστήμονες σε διαφορετικά επιμέρους πεδία θεωρητικού προβληματισμού, έρευνας και εφαρμογής της κοινωνικής πολιτικής. Συνδυάζει την κριτική επαναπροσέγγιση των κλασικών θεωριών και μεθόδων παρέμβασης με την ανάδειξη νέων διαστάσεων ανάλυσης...
"Τι συμβαίνει στα ειρηνικά πανεπιστήμια? Ποιες σφαγές προωθούνται και ποιοι είναι οι απώτεροι στόχοι των παρεμβάσεων? Ποια μορφή παίρνει η αναδιάρθρωση στο πλαίσιο του «ευρωπαϊκού χώρου της ανώτατης εκπαίδευσης» και ποια η σχέση της με την αγορά «υπηρεσιών εκπαίδευσης»? Πώς διαμορφώνεται το τοπίο με την επιχειρούμενη Συνταγματική Αναθεώρηση του Άρθρου 16?...
"Το Διαδίκτυο έχει αναδειχτεί σε ένα εξαιρετικά σημαντικό μέσο για προσωπική επικοινωνία, ακαδημαϊκή έρευνα, ανταλλαγή πληροφοριών και ψυχαγωγία. Ενώ, όμως, τα θετικά στοιχεία είναι πασιφανή, αυξάνεται διαρκώς η ανησυχία για την ανάπτυξη παθολογικών συμπεριφορών σε σχέση με αυτό. Οι επιδράσεις στη σωματική υγεία από την πολύωρη έκθεση στην οθόνη και τον καθιστικό τρόπο ζωής, ο εθισμός στο Διαδίκτυο, στο διαδικτυακό τζόγο και τη διαδικτυακή πορνογραφία, η υπερβολική ενασχόληση των νέων με τα διαδικτυακά παιχνίδια και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, η ανάδυση νέων τύπων...