Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"""Η κατάθλιψη αρχίζει να αναδεικνύεται τη στιγμή που το πειθαρχικό μοντέλο της διαχείρισης των συμπεριφορών, οι κανόνες της αυθεντίας και της συμμόρφωσης στις απαγορεύσεις που καθόριζαν το πεπρωμένο των κοινωνικών τάξεων και των φύλων υποχωρούν μπροστά στη νέα επιταγή της ατομικής πρωτοβουλίας και της αυτοπραγμάτωσης. Συνέπεια αυτής της νέας κανονικότητας είναι η ακέραιη ευθύνη για τη ζωή μας, ευθύνη που εδράζεται όχι μόνο μέσα μας, αλλά και στην κοινωνία ως σύνολο. Το βιβλίο αυτό στοχεύει να δείξει ότι η κατάθλιψη είναι η άλλη όψη αυτής της κοινωνικής πραγματικότητας. Ο ν...
"Η Ξένια Κουναλάκη γράφει για τα αίτια ανόδου της Χρυσής Αυγής, τη συζήτηση περί απαγόρευσης του κόμματος, τη θεωρία των άκρων και την ανάγκη να γίνει μόδα ο αντιφασισμός....
"Τις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες χιλιάδες αγόρια και κορίτσια απασχόλησαντα δικαστήρια ανηλίκων στην Ελλάδα είτε επειδή διέπραξαν κάποιο αδίκημα είτε επειδή θεωρήθηκε ότι διατρέχουν ""ηθικό κίνδυνο"" να διαπράξουν κάποιο στο μέλλον ή επειδή οι γονείς τους δήλωναν αδυναμία να τα τιθασεύσουν. Η συμπεριφορά παιδιών και εφήβων στο πλαίσιο της οικογένειας και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος, οι συνθήκες ανατροφής και διαβίωσης τους και τα παραστρατήματά τους αποτέλεσαν το αντικείμενο πλήθους εκθέσεων από ""επιμελητές ανηλίκων"" και τροφοδότησαν έναν κανονιστικό λόγο γι...
"Η συγγραφέας ξεκινά την έρευνά της με την ανάλυση του ρωσικού αναρχισμού, ο οποίος βρίσκεται στις απαρχές της σύγχρονης τρομοκρατίας. Δεν περιορίζεται όμως στη μελέτη της ιστορικής εξέλιξης του φαινομένου της τρομοκρατίας, αλλά επιχειρεί και μια ερμηνεία του, βασισμένη στη θεωρία του πολέμου του Κλάουζεβιτς και στην ψυχαναλυτική θεωρία του Λακάν....
"Στις τηλεοπτικές εκπομπές πολιτικού περιεχομένου, εκείνες όπου η οθόνη είναι τεμαχισμένη σε κομμάτια, που η ελληνική ευρεσιτεχνία τα έχει πατεντάρει ονομάζοντάς τα τηλεπαράθυρα, όμοια με τα κομμάτια του μπακλαβά στο ταψί, ώστε να χωράνε όλους τους προσκεκλημένους, οι παριστάμενοι επιθυμούν διακαώς να πάρουν τον λόγο....