Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Είναι η πορεία του συγγραφέα μέσα στον κόσμο της Ιατρικής και ειδικότερα των μεταμοσχεύσεων. Ο απόλυτος συνδυασμός της οικογενειακής -επτανησιακής- παράδοσης με την διάκριση, αλλά με βάση πάντοτε την προσφορά. Και ο συνδυασμός αυτός οδηγεί μακριά από την Ελλάδα και τις αδιέξοδες δεκαετίες του ’60 και του '70. Μετοικεσία λοιπόν στην Αμερική. Αγώνας για την επιβίωση. Αγώνας για διάκριση και τελικά επικράτηση. Επιστροφή αργότερα στην Ελλάδα, με ρόλο ενεργό στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο. Αναπάντεχες εξελίξεις στη δεύτερη μετοικεσία. Γιατί; Γιατί η Ιθάκη δεν ήταν «πτωχική...
"[...] Από την αρχή ως το τέλος του ημερολογίου ο Φίλιππος παρακολουθεί από κοντά τους καλλιτέχνες της εποχής του. Έτσι, μ' εξαιρετική ευστοχία και καλλιτεχνικό αισθητήριο αναφέρεται στα έργα των ζωγράφων Θωμόπουλου, Οθωναίου, Λύτρα και Παρθένη (που τον ξεχωρίζει από τους άλλους), στους μουσικούς Δημήτρη Μητρόπουλο, βαρύτονο Κορωνάκη, τενόρο Οδυσσέα Λάππα, αλλά και στους ηθοποιούς Μαρίκα Κοτοπούλη και Ελπίδα Καλογεροπούλου. [...]...
"Στις 13 Δεκεμβρίου 1967, ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος προσπάθησε ν' ανατρέψει το καθεστώς της 21ης Απριλίου. Δεν το κατόρθωσε. Μόλις 16 ώρες αφού ξεκίνησε από το Τατόϊ με σκοπό να τεθεί επικεφαλής μονάδων Στρατού στην Βόρειο Ελλάδα, όλα είχαν τελειώσει γι' αυτόν. Το μόνο που του είχε απομείνει από το βασίλειό του, ήταν ένα αεροπλάνο στο αεροδρόμιο της Καβάλας, μέσα σε μιαν ηλεκτρισμένη νύχτα καταιγίδας. Όταν οι ρόδες εκείνου του ""Γκρούμαν Γκολφ Στρημ"" άφησαν το ""έδαφος κι άρχισαν να σηκώνονται στον αέρα"", από κάτω τους -χωρίς να το συνειδητοποιεί κανείς μέσα στην φορτισμένη...