Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Είναι η πορεία του συγγραφέα μέσα στον κόσμο της Ιατρικής και ειδικότερα των μεταμοσχεύσεων. Ο απόλυτος συνδυασμός της οικογενειακής -επτανησιακής- παράδοσης με την διάκριση, αλλά με βάση πάντοτε την προσφορά. Και ο συνδυασμός αυτός οδηγεί μακριά από την Ελλάδα και τις αδιέξοδες δεκαετίες του ’60 και του '70. Μετοικεσία λοιπόν στην Αμερική. Αγώνας για την επιβίωση. Αγώνας για διάκριση και τελικά επικράτηση. Επιστροφή αργότερα στην Ελλάδα, με ρόλο ενεργό στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο. Αναπάντεχες εξελίξεις στη δεύτερη μετοικεσία. Γιατί; Γιατί η Ιθάκη δεν ήταν «πτωχική...
"[...] Από την αρχή ως το τέλος του ημερολογίου ο Φίλιππος παρακολουθεί από κοντά τους καλλιτέχνες της εποχής του. Έτσι, μ' εξαιρετική ευστοχία και καλλιτεχνικό αισθητήριο αναφέρεται στα έργα των ζωγράφων Θωμόπουλου, Οθωναίου, Λύτρα και Παρθένη (που τον ξεχωρίζει από τους άλλους), στους μουσικούς Δημήτρη Μητρόπουλο, βαρύτονο Κορωνάκη, τενόρο Οδυσσέα Λάππα, αλλά και στους ηθοποιούς Μαρίκα Κοτοπούλη και Ελπίδα Καλογεροπούλου. [...]...
Το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967 βρήκε τον Παύλο Μπακογιάννη, διευθυντή του Ελληνικού Προγράμματος της Βαυαρικής
Ραδιοφωνίας, στο αεροδρόμιο του Μονάχου, έτοιμο να ταξιδέψει στην Ελλάδα για τη δημοσιογραφική κάλυψη των βουλευτικών εκλογών
που επρόκειτο να γίνουν έναν μήνα αργότερα. Τότε ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο ζωής στη ?υτική Γερμανία, με επίκεντρο τη μαχητική
του δημοσιογραφία ενάντια στη δικτατορία των συνταγματαρχών και στους συμμάχους τους εντός και εκτός Ελλάδας.
Το ανά χείρας βιβλίο καταγράφει τις εκπομπές και αναλύσεις του για το πολιτικό παρασκήνιο...