Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Είναι η πορεία του συγγραφέα μέσα στον κόσμο της Ιατρικής και ειδικότερα των μεταμοσχεύσεων. Ο απόλυτος συνδυασμός της οικογενειακής -επτανησιακής- παράδοσης με την διάκριση, αλλά με βάση πάντοτε την προσφορά. Και ο συνδυασμός αυτός οδηγεί μακριά από την Ελλάδα και τις αδιέξοδες δεκαετίες του ’60 και του '70. Μετοικεσία λοιπόν στην Αμερική. Αγώνας για την επιβίωση. Αγώνας για διάκριση και τελικά επικράτηση. Επιστροφή αργότερα στην Ελλάδα, με ρόλο ενεργό στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο. Αναπάντεχες εξελίξεις στη δεύτερη μετοικεσία. Γιατί; Γιατί η Ιθάκη δεν ήταν «πτωχική...
"[...] Από την αρχή ως το τέλος του ημερολογίου ο Φίλιππος παρακολουθεί από κοντά τους καλλιτέχνες της εποχής του. Έτσι, μ' εξαιρετική ευστοχία και καλλιτεχνικό αισθητήριο αναφέρεται στα έργα των ζωγράφων Θωμόπουλου, Οθωναίου, Λύτρα και Παρθένη (που τον ξεχωρίζει από τους άλλους), στους μουσικούς Δημήτρη Μητρόπουλο, βαρύτονο Κορωνάκη, τενόρο Οδυσσέα Λάππα, αλλά και στους ηθοποιούς Μαρίκα Κοτοπούλη και Ελπίδα Καλογεροπούλου. [...]...
"[...] Κλείνοντας τον πρόλογο μας, πρέπει να τονίσουμε ότι όσα αναφέρονται στο πόνημα μας αυτό, είναι τεκμηριωμένα. Και αποφεύγεται η διατύπωση συμπερασμάτων, διότι θα υπήρχε ο κίνδυνος να κατηγορηθούν τα συμπεράσματα αυτά ως φορείς υποκειμενισμού του γράφοντος. Παρατίθενται μόνον γεγονότα, πληροφοριακά δελτία και εξαγόμενα. Αφήνονται δε ο μεν αναγνώστης να βγάλει μόνος του τα συμπεράσματα του, ο δε ιστορικός του μέλλοντος, αφού ακούσει και ερευνήσει και την ""άλλη πλευρά"", να γράψει την αληθινή Ιστορία εκείνης της περιόδου....