Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο Hartorama θα βρείτε μια ευρεία συλλογή από τα καλύτερα βιβλία φιλοσοφίας από Έλληνες και ξένους συγγραφείς. Από φιλοσοφικά βιβλία για αρχάριους μέχρι και εξιδεικευμένα φιλοσοφικά βιβλία. Εξερευνήστε την εσωτερική, εφαρμοσμένη, αρχαία, σύγχρονη και κριτική-φιλοσοφική ανάλυση σε μια πληθώρα από θέματα και συγγραφείς.
"Αυτοί που βρίσκονται σε σύγχυση και γυρεύουν στη φιλοσοφία έναν οδηγό ας έχουν τον νου τους, προειδοποιούν οι συγγραφείς του βιβλίου. Αν και η φιλοσοφία μπορεί να διαφωτίσει, είναι ικανή επίσης να παραπλανήσει. Το βιβλίο διερευνά τους κινδύνους της φιλοσοφίας. Δείχνει πως η συμπεριφορά των φιλοσόφων, άλλοτε κακή, άλλοτε θλιβερή και κάπου κάπου θεότρελη, συχνά είναι εντελώς αποσυνδεδεμένη από τη σκέψη τους....
"Σε ένα βιβλίο που συνδυάζει το οδοιπορικό με τη φιλοσοφία, ο Nicholas Fearn ζητά από τους πιο φημισμένους φιλοσόφους παγκοσμίως τις απαντήσεις τους στα πιο διαχρονικά ερωτήματα της ζωής: Ποιος είμαι? Τι ξέρω? Τι πρέπει να κάνω? Είναι το πρώτο βιβλίο που εξηγεί τι σκέφτονται οι σημερινοί φιλόσοφοι. Πιστεύουν πως η ελεύθερη βούληση και η ταυτότητα δεν είναι αυτό που φαίνονται ότι η διαφορά ανάμεσα στο καλό και το κακό είναι συχνά απλώς θέμα τύχης και ότι μια μέρα όλοι θα είμαστε χορτοφάγοι. Οι απαντήσεις τους συνθέτουν έναν ευφυή και διασκεδαστικό οδηγό για την παρούσα φάση ...
"Το ""Τι είπε στ' αλήθεια ο Νίτσε"" μας παρουσιάζει με τρόπο ευσύνοπτο και ευκολονόητο, κατατοπιστικό όσο και διασκεδαστικό, τον φιλόσοφο που ίσως έχει διαβαστεί περισσότερο, αλλά τον έχουν καταλάβει λιγότερο από κάθε άλλον στην ιστορία....
"Τι εννοούμε όταν λέμε ""αυτό είναι έργο τέχνης""? Ο γνωστός φιλόσοφος της τέχνης και κριτικός Arthur C. Danto καταπιάνεται με αυτό το θεμελιώδες ερώτημα. Εν μέρει φιλοσοφικό δοκίμιο και εν μέρει ευκαιρία για αναστοχασμό, το ""Τι είναι αυτό που το λένε τέχνη"" αμφισβητεί την ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι η τέχνη είναι έννοια απροσδιόριστη. Κατά τον Danto, τα κριτήρια προκειμένου να μπορεί να γίνει λόγος για έργο τέχνης είναι το νόημα και η ""ενσάρκωσή"" του, με την προσθήκη και ενός ακόμα κριτηρίου που αφορά τον θεατή: της ερμηνείας. Ο Danto χτίζει την επιχειρηματολογία του ...
"Σύμφωνα με την κατηγορηματική θέση του Καντ, για την πραγμάτευση της Λογικής και ιδίως της ""Στοιχειολογίας"" δεν χρειάζεται τίποτε περισσότερο από τη θεωρία των τριών κύριων λειτουργιών του νοείν: των εννοιών, των κρίσεων και των συλλογισμών....
"Από όλες τις προσαγορεύσεις που μπορούμε εμείς οι άνθρωποι να εκφράσουμε, η γλώσσα είναι η υψηλότερη και μακράν όλων η πρώτη. Η γλώσσα είναι αυτή που κατ' αρχάς και τελικά μας στέλνει νεύματα για την ουσία ενός πράγματος. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει σε καμμία περίπτωση ότι η γλώσσα -με κάθε σημασία της λέξης, που την έχουμε συλλάβει τυχαία- μας παρέχει και τη διαφανή ουσία του πράγματος άπαξ διά παντός, όπως συμβαίνει με ένα έτοιμο προς χρήση αντικείμενο. Αλλά η αντίστοιχη κατάσταση, στην οποία ο άνθρωπος ακούει πραγματικά την προσαγόρευση της γλώσσας, είναι εκείνο το λέγειν...
Όσο σκληρό και πικρό, όσο ανασταλτικό και απειλητικό κι αν πα ραμένει το έλλειμμα σε κατοικίες, η καθαυτό ανάγκη εν σχέσει προς το κατοικείν δεν συνίσταται πρωταρχικά στην έλλειψη κατοικιών... είναι επίσης παλαιότερη από τους παγκόσμιους πο λέμους και τις καταστροφές, παλαιότερη επίσης από την αύξηση του πληθυσμού της γης και την κατάσταση των βιομηχανικών εργατών... συνίσταται στο γεγονός ότι οι θνητοί πρέπει να αναζητούν πάντοτε εξαρχής την ουσία του κατοικείν, στο γεγονός ότι πρέπει πρώτα να μάθουν να κατοικούν.
Τι θα συνέβαινε άραγε εάν η α νεστιότητα του ανθρώπου συ...