Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Υπήρχε άραγε ένας τεχνολογικά προηγμένος πολιτισμός στην προϊστορική εποχή? Είναι η Πυραμίδα της Γκίζας το απομεινάρι μιας τέτοιας εκπληκτικής τεχνολογίας? Ο συγγραφέας αποδεικνύει πως η Μεγάλη Πυραμίδα ήταν σταθμός παραγωγής ενέργειας, υποστηρίζοντας ότι ήταν η ίδια τεχνολογία την οποία ανακάλυψε ο Νίκολα Τέσλα και ότι είναι η λύση στις δικές μας ενεργειακές ανάγκες....
"Ένας ενορχηστρωμένος πόλεμος μαίνεται στην επιστήμη ανάμεσα στην υλιστική θεωρία και σε οτιδήποτε θα μπορούσε να οριστεί ωε πνευματικό ή μεταφυσικό. Η έρευνα του Μασάρου Εμότο για τη ζωντανή ενέργεια του νερού, παρ' όλο που υποστηρίζεται από αποδείξεις, χλευάστηκε από τη συμβατική επιστήμη, γιατί ο ερευνητής ισχυρίστηκε ότι οι άνθρωποι επηρεάζουν το περιβάλλον τους με τις σκέψεις τους. Ο υλισμός ή ο απόλυτος σκεπτικισμός του επιστημονικού κατεστημένου είναι τρομερά επιζήμιος για οποιαδήποτε επιστημονική έρευνα τολμήσει να κινηθεί εκτός του συμβατικού πλαισίου. Η νοοτροπία ...
"Λίγοι συγγραφείς έχουν επιχειρήσει μια επισκόπηση της τεράστιας ιστορίας των επιστημονικών επιτευγμάτων. Ωστόσο ο Τόμας Κραμπ καταφέρνει να εξετάσει το τέναγος της επιστημονικής προόδου μέσα από το πρίσμα της δικής μας δημιουργικότητας και της ανάπτυξης επιστημονικών εργαλείων και οργάνων....
"Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μέρος των περιεχομένων ενός πολύχρονου συλλογικού έργου εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού της μειονότητας στη Θράκη. Η μεταρρυθμιστική αυτή προσπάθεια περιέχει τη δημιουργία εναλλακτικού εκπαιδευτικού υλικού για το δημοτικό και το γυμνάσιο, που ολοκληρώθηκε έπειτα από δοκιμαστική εφαρμογή και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που το εφάρμοζαν, συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου με εργαστηριακή μορφή, συνοδευόμενη από τακτές επισκέψεις των ομάδων επιμορφωτών στα σχολεία των...
"Η ""Ιστορία της ανάγνωσης"" στον δυτικό κόσμο αποτελεί ένα σημαντικό, κλασικό πλέον έργο, το οποίο συνετέλεσε, ήδη αμέσως μετά την πρώτη έκδοσή του στα γαλλικά και στα ιταλικά, στον επιστημονικό διάλογο για τα θέματα της ανάγνωσης. Το παρόν επιστημονικό έργο αποτελείται από την εισαγωγή και δεκατρία κείμενα, καθένα από τα οποία καλύπτει μιαν ορισμένη χρονική περίοδο και πραγματεύεται συγκεκριμένα ζητήματα για την ανάγνωση, σκιαγραφώντας τις μεταβολές στις αναγνωστικές συνήθειες και μεθόδους. Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, θρησκευτικό και πολι...