Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
O Richard P. Feynman, κάτοχος του Βραβείου Νόμπελ Φυσικής, επιζητούσε και απολάμβανε τις προκλητικές περιπέτειες. Στο παρόν βιβλίο,
παγκόσμιο μπεστ-σέλερ επί πολλές δεκαετίες, διηγείται, με τρόπο μοναδικό, τις εμπειρίες του από τις συναντήσεις και την ανταλλαγή ιδεών
για τη σύγχρονη φυσική με τον Αϊνστάιν και τον Bohr, από τις συζητήσεις περί τζόγου με τον Νικ δε Γκρικ, από τη διασκεδαστική του
συνήθεια να παραβιάζει τα απροστάτευτα χρηματοκιβώτια του στρατού όπου φυλάσσονταν τα ατομικά μυστικά των ΗΠΑ, από τις
προσπάθειές του να μάθει να παίζει τα μπόνγκος για να ...
"""...Ο Lewin είναι τελειομανής· έχει μια μανιώδη εμμονή στη λεπτομέρεια. Δεν είναι απλώς ο παγκοσμίως προεξάρχων καθηγητής φυσικής? πρωτοπόρησε στο πεδίο της αστρονομίας ακτίνων X και επί δύο δεκαετίες κατασκεύαζε, ήλεγχε και παρατηρούσε υποατομικά και αστρονομικά φαινόμενα με υπερευαίσθητα όργανα, ειδικά σχεδιασμένα να παρατηρούν ακτίνες Χ με εξαιρετικά μεγάλη ακρίβεια. Εκτοξεύοντας τεράστια ερευνητικά αερόστατα στα ανώτερα στρώματα της γήινης ατμόσφαιρας, άρχισε να αποκαλύπτει έναν εξωτικό κόσμο γεμάτο από αστρονομικά φαινόμενα, όπως τις αναλαμπές ακτίνων Χ. Οι ανακαλύψε...
"Βασική λειτουργία της παιδείας, μέσα στα πλαίσια της αρμονικής αναπτύξεως σώματος και ψυχής, είναι η ανέλιξη των εσωτερικών δυνάμεων του μαθητή στο ανώτατο δυνατό σημείο και η ηθική του τελείωση, με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και μέσα σε μια διαρκή κατάσταση ελευθερίας. Πολλοί είναι οι παράγοντες της αγωγής και οι παράμετροι του εκπαιδευτικού συστήματος, η επίδραση των οποίων είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη της σκοπιμότητας αυτής....