Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Περιέχει: Μέρος Α1, Σταθμοί στην εξέλιξη της γεωμετρίας, Σύστημα monge, Αξονομετρική προβολή, Μέρος Α2, Πρόλογος προοπτικής, Η
"οπτική" του Ευκλείδη, Η "σκηνογραφία" ως κλάδος της οπτικής, Η προοπτική μετά τον Ευκλείδη, Προοπτικές αναμορφώσεις,
Καμπυλόγραμμη προοπτική, Η γεωμετρική νοηματοδότηση της αρχιτεκτονικής, Προοπτική, Η προοπτική ως κεντρική προβολή
- προοπτικό σε κατακόρυφο πινάκα, Οπτικές ψευδαισθήσεις και οπτικές τεχνικές, Προοπτικές αναμορφώσεις, Ανακατασκευή
από προοπτικό, Ένταξη προοπτικού σε φωτογραφία, Προοπτική εικόνα σε πλάγιο πινάκα, Προοπτική ε...
Με εφαλτήριο τη φοβερή προοπτική της χρεοκοπίας της Ελλάδας, ο συγγραφέας πραγματοποιεί μια αναδρομή στη φιλοσοφική σκέψη και στην ιστορία των αρχαίων Ελλήνων, προσπαθώντας να αποδείξει ότι τα οικονομικά φαινόμενα είναι κυκλικά και ότι τα οικονομικά προβλήματα της αρχαιότητας και η διαχείρισή τους δεν ήταν διαφορετικά αλλά παρεμφερή με τα δικά μας. Έτσι, από τη λήθη του μακρινού παρελθόντος αναδύεται η μορφή του νομοθέτη Σόλωνα, ο οποίος με τη σεισάχθειά του, δηλαδή την περίφημη αναδιάρθρωση των χρεών που εφήρμοσε στην αρχαία Αθήνα, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο για τη δι...
Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται δύο δοκίμια που ανήκουν στο ίδιο θεματικό πλαίσιο «τέχνη και φασισμός». Το πρώτο αναφέρεται στη Λένι Ρίφενσταλ και το άλλο στο κινηματογραφικό έργο του Γιούργκεν Ζύμπερμπεργκ. Το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το σημερινό αναγνώστη έχει να κάνει με την ανίχνευση των αιτίων μιας διαφαινόμενης κατά τη δεκαετία του 1970 απενοχοποίησης κάποιων φωτογενών μορφών του φασισμού, των οποίων τα αίτια η Σόντακ εντοπίζει «στις νέες ευκαιρίες που δόθηκαν στην ιδέα του ωραίου» μέσα στην κοινωνία του θεάματος και του life style....