Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
-Φούτζι, κιμονό, κερασιές. Αυτά είναι τα τρία θέματα των εικόνων που εμφανίζονται στο Google όταν κάποιος αναζητήσει τη λέξη Ιαπωνία:
μια ατυχής πραγματικότητα, γιατί η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι πολύ περισσότερα από αυτά. Γιατί ο μεγάλος Αυτοκράτορας Meiji άλλαξε το όνομα του Edo, της πόλης των Σογκούν, σε Τόκυο; Ποιος ήταν ο μυθικός Taira no Masakado; Γιατί οι Ιάπωνες φοβούνται τον αριθμό τέσσερα;
Τι κοινό έχει η Γιοκοχάμα με το γεφύρι της Άρτας; Γιατί υπάρχει ένα μνημείο για ένα πεθαμένο άλογο στη μέση μιας κεντρικής λεωφόρου; Πού φυτρώνει
το λουλούδι του...
Η σειρά αυτή έχει δύο βασικούς στόχους: πρώτα-πρώτα να ενισχύσουν τον θεωρητικό εξοπλισμό της σύγχρονης νεολαίας που παραδέρνει μέσα στη σύγχυση των ιδεών και δεύτερο να υπερασπίσει τη νεολαία που τον τελευταίο καιρό κατηγορείται αβασάνιστα γι’ αναγραμματισμό. Κλασική σειρά προβληματισμών – εκθέσεων για τους μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου....
Γραμμένο από μία από τις κορυφαίες φωνές της ηθικής στον κόσμο, το βιβλίο αυτό μας ανοίγει τα μάτια και υποστηρίζει ότι η προστασία του μέλλοντος της ανθρωπότητας είναι η σημαντικότερη πρόκληση του καιρού μας.
Η ανθρώπινη ιστορία βρίσκεται μόλις στην αρχή. Το είδος μας θα μπορούσε να επιβιώσει για δισεκατομμύρια έτη, αρκετός χρόνος για να θέσει τέλος στις ασθένειες, τη φτώχεια και την αδικία και για να ακμάσει με τρόπους που σήμερα ούτε να φανταστούμε μπορούμε. Το μέλλον μας, όμως, βρίσκεται σε κίνδυνο. Με τη δημιουργία των πυρηνικών όπλων, η ανθρωπότητα μπήκε σε μια νέα ε...
Η ουσία της βλακείας δεν άλλαξε από τον καιρό του Μούζιλ, αλλά αυξήθηκε δραματικά η διασπορά της. [...] Το ανησυχητικό δεν είναι ότι εξακολουθούμε να πιστεύουμε σε βλακείες. Το ανησυχητικό είναι ότι μπορούμε και να τις επιβάλλουμε. Να ανεβάσουμε τους βλάκες στην εξουσία. […] Τα social media έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία στον αλήστου μνήμης βλάκα του Μεσοπολέμου – μια ευκαιρία που, ενορατικοί συγγραφείς όπως ο Ρόμπερτ Μούζιλ, δεν είχαν δει ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Τα media ανέλαβαν να διαδώσουν το μήνυμα του βλάκα ως τα πέρατα της οικουμένης, ενίοτε μάλιστα και να το «ξ...