Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
- Πώς κατάφερνε ο Έξυπνος Χανς, το άλογο, να κάνει μαθηματικές πράξεις; Ή μήπως τελικά δεν τις έκανε;
- Τι μας διδάσκει για τη μεθοδολογία έρευνας η τυφλή γευστική δοκιμή αναψυκτικών από ποτήρια με γράμματα Q και M;
- Πώς οι λογαριασμοί στο Facebook μετατρέπονται σε πρωτογενή πηγή έρευνας;
- Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence);
- Σε τι διαφέρει η Βαθιά Μάθηση (Deep Learning) από τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning);
- Τι είναι η διαμεσολαβητική και τι η ρυθμιστική μεταβλητή;
- Τι μέγεθος επίδρασης έχουν τα ευρήματά μου; Πώς χρησιμοποιώ την R;...
Περιέχει: Μέρος Α1, Σταθμοί στην εξέλιξη της γεωμετρίας, Σύστημα monge, Αξονομετρική προβολή, Μέρος Α2, Πρόλογος προοπτικής, Η
"οπτική" του Ευκλείδη, Η "σκηνογραφία" ως κλάδος της οπτικής, Η προοπτική μετά τον Ευκλείδη, Προοπτικές αναμορφώσεις,
Καμπυλόγραμμη προοπτική, Η γεωμετρική νοηματοδότηση της αρχιτεκτονικής, Προοπτική, Η προοπτική ως κεντρική προβολή
- προοπτικό σε κατακόρυφο πινάκα, Οπτικές ψευδαισθήσεις και οπτικές τεχνικές, Προοπτικές αναμορφώσεις, Ανακατασκευή
από προοπτικό, Ένταξη προοπτικού σε φωτογραφία, Προοπτική εικόνα σε πλάγιο πινάκα, Προοπτική ε...