Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Τι ακριβώς κάνει ένας μαθηματικός και ποιος ο σκοπός της δουλειάς του; Κοιτάζοντας πέρα από τις συμβατικές απαντήσεις –που συχνά αναφέρονται στην αλήθεια, την ομορφιά και σε κάποιες από τις πρακτικές εφαρμογές της επιστήμης των Μαθηματικών–, το βιβλίο προσφέρει ένα πλούσιο πανόραμα των αξιών, των ελπίδων και των φόβων που έχουν οι μαθηματικοί στον 21ο αιώνα, συγκεντρώνοντας πλούσιο υλικό από διαφορετικές πηγές, συμπεριλαμβανομένων επιστημονικών δημοσιεύσεων και αναφορών στην ποπ κουλτούρα.Βάσει των εμπειριών του και των προσωπικών του εμμονών καθώς και των σκέψεων που διατύ...
"Οι επιστήμες της Διατροφής και της Χημείας Τροφίμων είναι δύο παράλληλες επιστήμες που εξετάζουν το τρόφιμο από διαφορετικές πλευρές. Η Διατροφή ασχολείται με το τρόφιμο βλέποντάς το ως πηγή θρεπτικών υλών, ενώ η Χημεία Τροφίμων βλέπει το τρόφιμο ως ένα σύνολο μορίων που το καθένα έχει διαφορετική δομή και ιδιότητες. Στις σελίδες του βιβλίου αυτού επιχειρείται το δημιουργικό συνταίριασμα των δύο αυτών επιστημών, που μας βοηθάει να καταλάβουμε καλύτερα το τόσο πολύπλοκο και γι' αυτό επιστημονικά προκλητικό και πανέμορφο (βιο-)σύστημα που λέγεται τρόφιμο....
Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μάς μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δύο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχή και τα μαζικά μέσα χρειάζονται το...
"Βασική λειτουργία της παιδείας, μέσα στα πλαίσια της αρμονικής αναπτύξεως σώματος και ψυχής, είναι η ανέλιξη των εσωτερικών δυνάμεων του μαθητή στο ανώτατο δυνατό σημείο και η ηθική του τελείωση, με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και μέσα σε μια διαρκή κατάσταση ελευθερίας. Πολλοί είναι οι παράγοντες της αγωγής και οι παράμετροι του εκπαιδευτικού συστήματος, η επίδραση των οποίων είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη της σκοπιμότητας αυτής....