Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Καλώς ήλθατε στο θαυμαστό κόσμο του Νίκολα Τέσλα! Είναι ένας κόσμος γεμάτος τεχνητές αστραπές, πειράματα ασύρματης μεταφοράς ενέργειας, βικτοριανά ρομπότ, φαουστικές επιδείξεις εναλλασσόμενου ρεύματος, οράματα ελεύθερης ενέργειας, μυστικά υπερόπλα κι ακόμη, παραδοξολογίες, εκκεντρικότητες, ίντριγκες, προδοσίες και χρεοκοπίες. Ο Νίκολα Τέσλα (1856-1943), ένας "αουτσάιντερ" επιστήμονας κι εφευρέτης, είναι ο άνθρωπος που "ανακάλυψε" τον 20ό αιώνα. Αν και του χρωστάμε τουλάχιστον 700 εφευρέσεις, ορισμένες εκ των οποίων θεμελίωσαν το σύγχρονο κόσμο, ο Τέσλα αγνοήθηκε από την επί...
«Ό,τι δεν μπορώ να φτιάξω, δεν το κατανοώ», δήλωσε κάποτε ο Ρίτσαρντ Φέινμαν.
Σήμερα, ο μετρ της κβαντικής φυσικής, Τζιμ Αλ-Καλίλι, δηλώνει πως η Κβαντική Βιολογία «αγγίζει το ακατανόητο». Τα πιθανά οφέλη από τη δημιουργία σύγχρονης τεχνολογίας που θα βασίζεται στην πανάρχαια κβαντική τεχνογνωσία της φύσης, είναι τεράστια.
Άραγε, θα μπορούσε μια «κβαντική σπίθα» να πυροδοτήσει τη δημιουργία ζωής «από το μηδέν»;
• Τι σχέση μπορεί να έχει ο παράξενος κόσμος των κβάντων με τον αόρατο μικρόκοσμο της έμβιας ύλης;
• Πώς γίνεται δύο απομακρυσμένες οντότητες να επικοινωνούν μ...
"Βασική λειτουργία της παιδείας, μέσα στα πλαίσια της αρμονικής αναπτύξεως σώματος και ψυχής, είναι η ανέλιξη των εσωτερικών δυνάμεων του μαθητή στο ανώτατο δυνατό σημείο και η ηθική του τελείωση, με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και μέσα σε μια διαρκή κατάσταση ελευθερίας. Πολλοί είναι οι παράγοντες της αγωγής και οι παράμετροι του εκπαιδευτικού συστήματος, η επίδραση των οποίων είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη της σκοπιμότητας αυτής....