Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
O Richard P. Feynman, κάτοχος του Βραβείου Νόμπελ Φυσικής, επιζητούσε και απολάμβανε τις προκλητικές περιπέτειες. Στο παρόν βιβλίο,
παγκόσμιο μπεστ-σέλερ επί πολλές δεκαετίες, διηγείται, με τρόπο μοναδικό, τις εμπειρίες του από τις συναντήσεις και την ανταλλαγή ιδεών
για τη σύγχρονη φυσική με τον Αϊνστάιν και τον Bohr, από τις συζητήσεις περί τζόγου με τον Νικ δε Γκρικ, από τη διασκεδαστική του
συνήθεια να παραβιάζει τα απροστάτευτα χρηματοκιβώτια του στρατού όπου φυλάσσονταν τα ατομικά μυστικά των ΗΠΑ, από τις
προσπάθειές του να μάθει να παίζει τα μπόνγκος για να ...
"""...Ο Lewin είναι τελειομανής· έχει μια μανιώδη εμμονή στη λεπτομέρεια. Δεν είναι απλώς ο παγκοσμίως προεξάρχων καθηγητής φυσικής? πρωτοπόρησε στο πεδίο της αστρονομίας ακτίνων X και επί δύο δεκαετίες κατασκεύαζε, ήλεγχε και παρατηρούσε υποατομικά και αστρονομικά φαινόμενα με υπερευαίσθητα όργανα, ειδικά σχεδιασμένα να παρατηρούν ακτίνες Χ με εξαιρετικά μεγάλη ακρίβεια. Εκτοξεύοντας τεράστια ερευνητικά αερόστατα στα ανώτερα στρώματα της γήινης ατμόσφαιρας, άρχισε να αποκαλύπτει έναν εξωτικό κόσμο γεμάτο από αστρονομικά φαινόμενα, όπως τις αναλαμπές ακτίνων Χ. Οι ανακαλύψε...
Ιστορίες ποδηλασίας, γραµµένες από τη Λαϊνά, Μαρία, µε το πεντάλ της να γυρίζει µε λεπτοφυή ήχο, παρόµοιο µε της παλιάς ηλεκτρικής γραφοµηχανής.
Πενήντα επιφυλλίδες µε τον τίτλο «Πεντάλ», γραµµένες στο διάστηµα 2009-2011, για το ένθετο «Βιβλιοθήκη» της εφηµερίδας Ελευθεροτυπία. Σχολιασµός της τότε επικαιρότητας (που περιέργως παραµένει πλειστάκις, αν όχι πάντα, επίκαιρη) µε ευθέως και αντιστρόφως ανάλογη παράθεση ποιηµάτων και αποσπάσµατα πεζογραφίας. Οµορφιά και ασχήµια. Ενίοτε σαρκασµός και γέλιο. Ο χρόνος σαν σε ακίνητη ισορροπία. Σπαρταριστή!...
Ο Ουμπέρτο Έκο δημοσίευσε το πρώτο του μυθιστόρημα, «Το όνομα του ρόδου», το 1980, όταν ήταν κοντά στα πενήντα του. Σε αυτές τις «εξομολογήσεις», ο συγγραφέας, τώρα που πλησιάζει τα ογδόντα, ανατρέχει στη μακρά σταδιοδρομία του ως θεωρητικού καθώς και στο πιο πρόσφατο μυθοπλαστικό έργο του, και διερευνά τον γόνιμο συνδυασμό τους.
Αρχίζει διερευνώντας τα όρια μεταξύ μυθοπλασίας και μη μυθοπλασίας – διασχίζει αυτά τα σύνορα με θαυμάσιο τρόπο, άλλοτε παιχνιδιάρικα και άλλοτε σοβαρά. Η καλή μη μυθοπλασία, όπως υποστηρίζει, κατασκευάζεται σαν μια αστυνομική ιστορία, και ένας ικ...