Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα στη διαχρονική πορεία των Ιατροβιολογικών Επιστημών θεωρείται η ολοκλήρωση της μελέτης
του ανθρώπινου γονιδιώματος. Ένα γεγονός το οποίο, κατά γενική παραδοχή, θα επηρεάσει την υγεία του ανθρώπινου γένους
σε όλες τις μελλοντικές γενιές.
«Ένα αξιοσημείωτο βιβλίο, στο οποίο ένας από τους μεγαλύτερους γενετιστές του κόσμου εκθέτει τη μεγάλη του αγάπη για την επιστήμη
και την ιστορία της προσωπικής του πίστης. Υποχρεωτικό ανάγνωσμα για όποιον στοχάζεται γύρω από τη σχέση πίστης και
επιστήμης».
Alister McGrath (Oxford Univ...
Εκατό χιλιάδες χρόνια πριν τουλάχιστον έξι «ανθρώπινα» είδη κατοικούσαν στη γη. Σήμερα υπάρχει μόνο ένα. Ο Homo Sapiens, δηλαδή εμείς. Πώς τα κατάφερε το είδος μας στη μάχη για την κυριαρχία; Πώς βρέθηκαν οι τροφοσυλλέκτες πρόγονοί μας να στήνουν πόλεις και βασίλεια; Πώς φτάσαμε να πιστεύουμε σε θεούς, σε έθνη και σε ανθρώπινα δικαιώματα; Να εμπιστευόμαστε χρήματα, νόμους και βιβλία; Να υποδουλωνόμαστε σε γραφειοκρατίες, χρονοδιαγράμματα και καταναλωτικά μοντέλα; Και πώς θα είναι ο κόσμος μας στις χιλιετίες που θα έρθουν;
Ο καθηγητής Γιουβάλ Νώε Χαράρι διατρέχει όλη την ...
"Βασική λειτουργία της παιδείας, μέσα στα πλαίσια της αρμονικής αναπτύξεως σώματος και ψυχής, είναι η ανέλιξη των εσωτερικών δυνάμεων του μαθητή στο ανώτατο δυνατό σημείο και η ηθική του τελείωση, με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και μέσα σε μια διαρκή κατάσταση ελευθερίας. Πολλοί είναι οι παράγοντες της αγωγής και οι παράμετροι του εκπαιδευτικού συστήματος, η επίδραση των οποίων είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη της σκοπιμότητας αυτής....