Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το χάος της κλιματικής κρίσης που ξεδιπλώνεται μπρος στα μάτια μας· η ψαλίδα ανάμεσα στους πλούσιους και τους φτωχούς που μεγαλώνει ολοένα· η έντονη πόλωση των κοινωνιών μας είναι όλα στοιχεία που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας: δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να ζούμε πλέον με τον ίδιο τρόπο. Το μοντέλο ευημερίας της Δύσης είναι ξεπερασμένο. Είναι επιτακτική ανάγκη, όπως επισημαίνει η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας.
Σε αυτό το βιβλίο η πιο επιδραστική Γερμανίδα οικονομολόγος Μάγια Γκέπελ μάς καλεί να ξεπεράσουμε παγιωμένες αντιλήψε...
Μια συναρπαστική περιπέτεια εξερεύνησης, από τον Ερμή μέχρι πέρα από το όριο του Ηλιακού Συστήματος, με τη ματιά του Δρ. Σταμάτη Κριμιζή.
Διευθυντής διαστημικών προγραμμάτων της NASA στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ και μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, ο Δρ. Κριμιζής διαδραμάτισε κορυφαίο ρόλο σε ιστορικές αποστολές της NASA όπως τα Voyager 1 και 2, Galileo, Ulysses, Cassini και New Horizons, μεταξύ πολλών άλλων.
Η αφήγηση του μαγευτικού αυτού ταξιδιού μπλέκεται στο βιβλίο με την ιστορία της ζωής του ίδιου του Σταμάτη Κριμιζή, που ξεκίνησε από τον Βροντάδο της Χίου για...
Σε µια εποχή που οι καλύτερες και πιο αισιόδοξες ειδήσεις προέρχονται από το πεδίο των φυσικών επιστηµών και από την εξερεύνηση του διαστήµατος, η ιστορία και η φύση του σύµπαντος αρχίζουν να αποκτούν επιπλέον ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό. Από την άλλη, ποιος έχει χρόνο σήµερα να σκεφτεί το διάστηµα; Τη φύση του χώρου και του χρόνου; Τη θέση του ανθρώπου µες στο σύµπαν; Τη θέση του σύµπαντος εντός µας;
Ο σπουδαίος Αµερικανός αστροφυσικός και συγγραφέας πολλαπλών best seller Νιλ ντεΓκρας Τάισον, αδιαµφισβήτητος διάδοχος του Carl Sagan στο πεδίο των εκλαϊκευµένων επιστηµώ...
Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται δύο δοκίμια που ανήκουν στο ίδιο θεματικό πλαίσιο «τέχνη και φασισμός». Το πρώτο αναφέρεται στη Λένι Ρίφενσταλ και το άλλο στο κινηματογραφικό έργο του Γιούργκεν Ζύμπερμπεργκ. Το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το σημερινό αναγνώστη έχει να κάνει με την ανίχνευση των αιτίων μιας διαφαινόμενης κατά τη δεκαετία του 1970 απενοχοποίησης κάποιων φωτογενών μορφών του φασισμού, των οποίων τα αίτια η Σόντακ εντοπίζει «στις νέες ευκαιρίες που δόθηκαν στην ιδέα του ωραίου» μέσα στην κοινωνία του θεάματος και του life style....