Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μάς μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δύο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχή και τα μαζικά μέσα χρειάζονται το...
Το παρόν βιβλίο αποσκοπεί στην παρουσίαση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ενός αριθμού Μελετών Περιπτώσεων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα, περιγράφοντας και αξιολογώντας κριτικά την πρακτική εφαρμογή διαφορετικών εργαλείων και μεθοδολογιών. Τα θέματα που αναλύονται στις Μελέτες Περίπτωσης σχετίζονται με την προσέλκυση, επιλογή, αξιολόγηση και εκπαίδευση προσωπικού, την παρακίνηση προσωπικού, τη χρήση ευέλικτων μορφών απασχόλησης, την εφαρμογή της διοίκησης ικανοτήτων στις επιμέρους πρακτικές Ανθρωπίνων Πόρων και τον ρόλο της επικοινωνίας στη...