Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
- Πώς κατάφερνε ο Έξυπνος Χανς, το άλογο, να κάνει μαθηματικές πράξεις; Ή μήπως τελικά δεν τις έκανε;
- Τι μας διδάσκει για τη μεθοδολογία έρευνας η τυφλή γευστική δοκιμή αναψυκτικών από ποτήρια με γράμματα Q και M;
- Πώς οι λογαριασμοί στο Facebook μετατρέπονται σε πρωτογενή πηγή έρευνας;
- Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence);
- Σε τι διαφέρει η Βαθιά Μάθηση (Deep Learning) από τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning);
- Τι είναι η διαμεσολαβητική και τι η ρυθμιστική μεταβλητή;
- Τι μέγεθος επίδρασης έχουν τα ευρήματά μου; Πώς χρησιμοποιώ την R;...
"Συνήθως, μια ""Ιστορία της Λογοτεχνίας"" ακολουθεί μια λογική. Ο συγγραφέας της, βρίσκεται μπροστά σε μια σειρά από διλήμματα: πρέπει να επιλέξει θέματα, συγγραφείς, κινήματα ή λογοτεχνικές περιόδους που πρέπει να παρουσιαστούν, αποδειχθούν, ή ακόμη και να επινοηθούν. Και όσο πιο πολύ πλησιάζει τη σύγχρονη εποχή, τόσο περισσότερο οι επιλογές γίνονται υποκειμενικές, και γι' αυτό συζητήσιμες....