Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
- Πώς κατάφερνε ο Έξυπνος Χανς, το άλογο, να κάνει μαθηματικές πράξεις; Ή μήπως τελικά δεν τις έκανε;
- Τι μας διδάσκει για τη μεθοδολογία έρευνας η τυφλή γευστική δοκιμή αναψυκτικών από ποτήρια με γράμματα Q και M;
- Πώς οι λογαριασμοί στο Facebook μετατρέπονται σε πρωτογενή πηγή έρευνας;
- Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence);
- Σε τι διαφέρει η Βαθιά Μάθηση (Deep Learning) από τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning);
- Τι είναι η διαμεσολαβητική και τι η ρυθμιστική μεταβλητή;
- Τι μέγεθος επίδρασης έχουν τα ευρήματά μου; Πώς χρησιμοποιώ την R;...
"[...] Αν το βιβλίο αυτό είναι επικεντρωμένο στην αρχαία ελληνική σκέψη και πολιτιστική κληρονομιά, αυτό οφείλεται στην πεποίθησή μου πως ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο επίκαιρη και τόσο ζωτική η ανάγκη να μάθουμε τι μας είπαν επιτέλους οι αρχαίοι Έλληνες, να γνωρίσουμε τη διαύγεια, την τόλμη, τη μετριοπάθεια και τη ευθύτητα της αρχαίας ελληνικής σκέψης. Αν κατανοήσουμε τα διδάγματα αυτά της αρχαίας Ελλάδας, ίσως να λευτερωθούμε από τρεις δυνάστες που κατατρύχουν σήμερα την υπαρξή μας: τον φόβο, την προκατάληψη και την ασκήμια....