Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η καρδιά κατέχει σε όλους σχεδόν τους υψιπετείς πολιτισμούς κεντρική συμβολική θέση, άλλοτε ως έδρα της ψυχής και άλλοτε ως σύμβολο της αγάπης, του έρωτα και της συμπόνιας. Οι ποιότητές της καθρεφτίζουν το ποιόν του ίδιου του ανθρώπου που έχουμε απέναντί μας, δείχνοντας αν αυτός είναι καλόκαρδος, μεγαλόκαρδος, σκληρόκαρδος ή άκαρδος. Στο φόβο η καρδιά μας τρέμει) στη λύπη γίνεται βαριά σαν πέτρα) στον έρωτα πεταρίζει και στη ευτυχία αγάλλεται. Κι ό,τι όμορφο, το φυλάμε βαθιά μέσα της....
"Ο Ρασκόλνικοφ είναι ένα καθρέφτισμα του Άμλετ. Για την ακρίβεια είναι ο Άμλετ, το σύμβολο του νεανικού ρομαντισμού που φλερτάρει με την παράνοια, με μια και μόνη διαφορά: η αίσθηση του χρέους που κινητοποιεί τον Πρίγκιπα απουσιάζει από τον Φοιτητή. Ο Άμλετ υποψιάζεται πως υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Ο Ρασκόλνικοφ ξέρει πως τα πάντα γύρω του είναι σάπια"....
"Που σταματά η λογική και που αρχίζει η τρέλα? Που η πραγματικότητα και που τα όνειρα? Η αφηγήτρια και κεντρική ηρωίδα, εσώκλειστη για μέρες σ' ένα διαμέρισμα, απομαγνητοφωνεί μαρτυρίες ανθρώπων που πάσχουν από ψυχικά νοσήματα, πρώην έγκλειστων σε ψυχιατρεία. (Οι μαρτυρίες είναι αληθινές και προέρχονται από το ντοκιμαντέρ της συγγραφέως ""Αποϊδρυματοποίηση: Ο δρόμος της επιστροφής"", το οποίο γυρίστηκε σε ειδικούς ξενώνες που λειτουργούν με το πρόγραμμα της αποασυλοποίησης ""Ψυχαργώς"". Το ντοκιμαντέρ προβλήθηκε στην κρατική τηλεόραση και σε ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ. Η ...
Κείμενα για την κινητικότητα της γλώσσας κείμενα για ορθογραφικά και συντακτικά ζητήματα, για ξενισμούς και άλλα δάνεια, από αυτά που επηρεάζουν και διαμορφώνουν μπροστά στα μάτια μας τη γλώσσα. Κείμενα θεωρητικά, αλλά και κείμενα πρακτικά, με πρακτικές οδηγίες και χαρακτηριστικά παραδείγματα. Δηλαδή βιβλίο ώς έναν βαθμό και για λάθη...Είναι λάθη δικά μας, λάθη από επαγγελματίες του λόγου, από δόκιμους δημοσιογράφους, μεταφραστές, συγγραφείς, όπως και λάθη από λαθολόγους, τιμητές της γλώσσας των νέων....