Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
«Αν είχε γράψει η Εύα τη Γένεση, πώς να ήταν άραγε η πρώτη νύχτα έρωτα του ανθρώπινου γένους; Η Εύα θα άρχιζε δηλώνοντας πως δεν είχε γεννηθεί από κανένα παΐδι, ότι δεν γνώριζε κανέναν όφι, ότι δεν πρόσφερε μήλα σε κανένα, και ότι ο Θεός δεν της είπε ποτέ ότι θα κοιλοπονάει στη γέννα, κι ότι ο άντρας θα είναι το αφεντικό. Όλα αυτά είναι σκέτα ψέματα, δηλώσεις του Αδάμ στον Τύπο».
Οι "Γυναίκες" είναι ο ύστατος αποχαιρετισμός του Εδουάρδο Γκαλεάνο στους αναγνώστες του, αποχαιρετισμός εσπευσμένος, μια και ο ίδιος δεν πρόλαβε να δει τυπωμένο το βιβλίο του πριν φύγει από τούτο ...
Περιέχει: Μέρος Α1, Σταθμοί στην εξέλιξη της γεωμετρίας, Σύστημα monge, Αξονομετρική προβολή, Μέρος Α2, Πρόλογος προοπτικής, Η
"οπτική" του Ευκλείδη, Η "σκηνογραφία" ως κλάδος της οπτικής, Η προοπτική μετά τον Ευκλείδη, Προοπτικές αναμορφώσεις,
Καμπυλόγραμμη προοπτική, Η γεωμετρική νοηματοδότηση της αρχιτεκτονικής, Προοπτική, Η προοπτική ως κεντρική προβολή
- προοπτικό σε κατακόρυφο πινάκα, Οπτικές ψευδαισθήσεις και οπτικές τεχνικές, Προοπτικές αναμορφώσεις, Ανακατασκευή
από προοπτικό, Ένταξη προοπτικού σε φωτογραφία, Προοπτική εικόνα σε πλάγιο πινάκα, Προοπτική ε...
"Ο Ρασκόλνικοφ είναι ένα καθρέφτισμα του Άμλετ. Για την ακρίβεια είναι ο Άμλετ, το σύμβολο του νεανικού ρομαντισμού που φλερτάρει με την παράνοια, με μια και μόνη διαφορά: η αίσθηση του χρέους που κινητοποιεί τον Πρίγκιπα απουσιάζει από τον Φοιτητή. Ο Άμλετ υποψιάζεται πως υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Ο Ρασκόλνικοφ ξέρει πως τα πάντα γύρω του είναι σάπια"....