Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ξυπνάτε το πρωί, πρέπει να ετοιμαστείτε για τη δουλειά αλλά έχετε ήδη εκνευριστεί εξαιτίας του πονόλαιμου και μιας αδιαθεσίας που σας ταλαιπωρούν. Μήπως, όμως, αντί να γκρινιάζετε να σκεφτείτε την επική μάχη που δίνει το σώμα σας;
Χάρη στις ζωντανές και γεμάτες χιούμορ περιγραφές, καθώς και τις πολύχρωμες εικόνες, ο Philipp Dettmer μάς ταξιδεύει στο φρούριο του σώματος, το πιο πολύπλοκο σύστημά του μετά τον ανθρώπινο εγκέφαλο, και στις άμυνές του. Ένα σύστημα γεμάτο από ιστορίες εισβολών, στρατηγικής, τελικής επικράτησης και ευγενούς αυτοθυσίας......
Ιστορίες ποδηλασίας, γραµµένες από τη Λαϊνά, Μαρία, µε το πεντάλ της να γυρίζει µε λεπτοφυή ήχο, παρόµοιο µε της παλιάς ηλεκτρικής γραφοµηχανής.
Πενήντα επιφυλλίδες µε τον τίτλο «Πεντάλ», γραµµένες στο διάστηµα 2009-2011, για το ένθετο «Βιβλιοθήκη» της εφηµερίδας Ελευθεροτυπία. Σχολιασµός της τότε επικαιρότητας (που περιέργως παραµένει πλειστάκις, αν όχι πάντα, επίκαιρη) µε ευθέως και αντιστρόφως ανάλογη παράθεση ποιηµάτων και αποσπάσµατα πεζογραφίας. Οµορφιά και ασχήµια. Ενίοτε σαρκασµός και γέλιο. Ο χρόνος σαν σε ακίνητη ισορροπία. Σπαρταριστή!...
"Στο βιβλίο εξετάζεται η έμφυλη συγκρότηση του κράτους πρόνοιας, των καθεστώτων ευημερίας και της κοινωνικής πολιτικής και ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο αυτή αποτυπώνεται τόσο σε ""παραδοσιακά"" πεδία κοινωνικής παρέμβασης, όπως η οικογένεια, η οργάνωση της φροντίδας, η φτώχεια, η αγορά εργασίας και η κοινωνική ασφάλιση, όσο και σε ""σύγχρονα"" πεδία, όπως η άσκηση βίας κατά των γυναικών και η οικονομική μετανάστευση....
Ο Ουμπέρτο Έκο δημοσίευσε το πρώτο του μυθιστόρημα, «Το όνομα του ρόδου», το 1980, όταν ήταν κοντά στα πενήντα του. Σε αυτές τις «εξομολογήσεις», ο συγγραφέας, τώρα που πλησιάζει τα ογδόντα, ανατρέχει στη μακρά σταδιοδρομία του ως θεωρητικού καθώς και στο πιο πρόσφατο μυθοπλαστικό έργο του, και διερευνά τον γόνιμο συνδυασμό τους.
Αρχίζει διερευνώντας τα όρια μεταξύ μυθοπλασίας και μη μυθοπλασίας – διασχίζει αυτά τα σύνορα με θαυμάσιο τρόπο, άλλοτε παιχνιδιάρικα και άλλοτε σοβαρά. Η καλή μη μυθοπλασία, όπως υποστηρίζει, κατασκευάζεται σαν μια αστυνομική ιστορία, και ένας ικ...