Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε πλούσια συλλογή σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας. Ανακαλύψτε όλα τα σύγχρονα ελληνικά μυθιστορήματα και τα συγγραφικά διαμάντια της ελληνικής λογοτεχνίας που πρέπει να διαβάσετε. Εξερευνήστε τον κόσμο των χαρακτήρων, των συναισθημάτων και των απροσδόκητων συναντήσεων μέσα από τα εκπληκτικά μυθιστορήματα. Αναζητήστε τα καλύτερα ελληνικά μυθιστορήματα αγάπης, ταξιδέψτε με την ταξιδιωτική λογοτεχνία και ανατριχιάστε με τη συναρπαστική λογοτεχνία φαντασίας-τρόμου.
"Η λιτή και ζωηρή γραφή της Αρετής Γεωργοσοπούλου-Μακρέλ, και η μυθοπλαστική της δύναμη αναπλάθουν μια αληθινή ιστορία, που συνέβη στην Αθήνα και τον Πειραιά τα χρόνια της Κατοχής και της Αντίστασης....
"Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια σύντομη μονάχα αναδρομή στη ""μακρά πορεία"" του Καζαντζάκη, που δεν έπαψε πάντα, χωρίς τελειωμό, ""να κυνηγά τον Θεό"", όπως λέει ο ίδιος, ""στον αδειανό αέρα"", που ""δεν έχει γυρισμό"". Και, μαζί με τον Θεό, σαν ένας κυνηγός πάλι, όπως ο φιλόσοφος, κι αυτός, ""ο ανήσυχος Κρητικός"", ν' αναζητά σ' όλη του τη ζωή την αλήθεια στην ολοκληρωτική της μορφή, την ""απόλυτη αλήθεια""....
Εκδόσεις Κριτική
Ένα νησί αποκλείεται από τον υπόλοιπο κόσμο πέντε μήνες το χρόνο.
Μια βιβλιοθήκη κληροδοτείται από τον μεγιστάνα του νησιού, τον μεγάλο ευεργέτη, ο οποίος με ύποπτο τρόπο το έσκασε όσο ήταν ακόμα νέος και έφυγε στην Αμερική για να φτιάξει την τύχη του. Ένας δήμαρχος συνωμοτεί με την βιβλιοθηκονόμο, για να αρχίσουν να διαβάζουν οι νησιώτες βιβλία. Ένας πρώην αναρχικός έχει βρει καταφύγιο στο νησί και στην καθημερινότητα του οικογενειακού μπακάλικου. Και στη μέση οι κάτοικοι του νησιού που έχουν να αντιμετωπίσουν τον πεντάμηνο αποκλεισμό μαζί με τις επι...
Είμαι γυναίκα. Χαίρομαι που είμαι γυναίκα. Δεν παραπονιέμαι. Δεν λυπάμαι. Δεν μου λείπει κάτι. Αλλά ούτε και μου περισσεύει. Γι? αυτά θέλω να μιλήσω. ...Στον κόσμο απ? όπου προέρχομαι θεωρούσαμε αυτομάτως ότι οι υποσχέσεις της ζωής προορίζονται για τους άλλους. Η ματαίωση ήταν ο κανόνας.
Η Mely Kiyak, κόρη Κούρδων μεταναστών εργατών που μεγάλωσε στη Γερμανία, επιστρέφει στο παρελθόν τις και με διάθεση εξομολογητική καταθέτει την προσωπική τις διαδρομή τις την ανακάλυψη του ίδιου τις του εαυτού. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια και χιούμορ γράφει όχι μόνο για το τι σημαίνει ...
"Για κάθε γόπα στο τασάκι, κάθε τσίχλα κολλημένη στις πλάκες του δρόμου, κάθε άδειο ποτήρι στο μπαρ, κάθε πεταμένο κάτω εισιτήριο του μετρό, υπάρχει μια ιστορία που περιμένει κάποιον να τη διηγηθεί. Κάποιον που μπορεί για λίγο, έστω παρενθετικά, να δει το δέντρο, όχι το δάσος! Άλλωστε για το δάσος βαρεθήκαμε ν' ακούμε......
"Η ιστορία εκτυλίσσεται σε μιαν αθηναϊκή πολυκατοικία της δεκαετίας του '60 υπό τον απόηχο μακρινών γεγονότων, όπως η δολοφονία του Κένεντι. Από τα παράθυρα του φωταγωγού και πάνω στο φαράσι μιας φιλότιμης και εχέμυθης θυρωρού πέφτουν μικρά και μεγάλα ανθρώπινα μυστικά. Από το ρετιρέ ως το υπόγειο άνθρωποι -βιομήχανοι, γιατροί, νοικοκυρές, εργάτες, νεαρά παιδιά και μια γεροντοκόρη- αγωνίζονται, ελπίζουν, αγαπιούνται, καταφεύγουν στις χίμαιρες, ορθοποδούν ξανά....
"Το διήγημα ως είδος έχει μεγάλη παράδοση στον ελλαδικό χώρο και τιμήθηκε από πραγματικούς μάστορες της γραφής. Η συγγραφέας βαδίζει στα χνάρια των παλιών δασκάλων επιλέγοντας σύγχρονη θεματολογία. Γραφή με άριστη εργονομία, συγγραφική τόλμη, πείρα και αίσθημα. Πρωταγωνιστές τα πρόσωπα της διπλανής πόρτας και εμείς οι ίδιοι. Πλαίσιο η σύγχρονη πόλη. Ένα βιβλίο γραμμένο από τη σιγανή μουσική της διάψευσης......
"Πρόκειται για ένα ταξίδι με ποικίλους προορισμούς: τόπους όσα και τα αποτυπώματα της γραφής στον αναγνωστικό χάρτη. Λογοτεχνία και βιογραφία, εξομολόγηση και μαρτυρία, δοκίμιο και ιστορία, φιλολογία και φιλοσοφία, ερμηνευτική και γραμματολογία. Τίποτε δεν λείπει από αυτή την εξερευνητική απόπειρα, την οποία ο Λογοθέτης χαρακτηρίζει ""άκρως ελλειπτική"". "...