Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της Άλωσης της Πόλης. Πυρήνας
της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη είναι
και τα συναι...
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της ’λωσης της Πόλης.
Πυρήνας της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη
είναι και τα συνα...
"Μια ιστορία που ξεκινάει στο νησί των σφουγγαράδων τη δεκαετία του '50-'60 και καταλήγει στην Αθήνα του 2001. Ο νησιώτης Νικόλας, εγκατεστημένος στην Αθήνα από νεαρός, επισκέπτεται το νησί του σε μια καμπή της ζωής του για να πουλήσει το σπίτι του παππού του. Εκεί ζωντανεύουν οι παιδικές μνήμες του και ανάμεσά τους ο ξεχασμένος φίλος Λουκάς. Αχώριστοι σύντροφοι ως τα φοιτητικά τους χρόνια στο Πολυτεχνείο, έχουν χαθεί εδώ και δεκαετίες σε άλλους ρυθμούς ζωής στην πολυάνθρωπη πόλη. Τυχαία άραγε? Όταν η γυναίκα του Νικόλα, η Θεμελίνα, θα επιχειρήσει να επανασυνδέσει τους δυο ...
"Για κάποιος, ούτε καν η καταπρόσωπο επαφή με την πιο σκοτεινή πραγματικότητα δεν μπορεί να ανασύρει τη θετική τους ταυτότητα, ούτε ο φόβος για το ""θηρίο"" το ίδιο δεν μπορεί να τους βγάλει από την απάθεια....