Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Μπορείς να αγαπάς κάποιον με το μυαλό σου, όχι με την καρδιά ούτε με το σώμα, αλλά με κάποιο ήσυχο όνειρο φτιαγμένο από σκέψεις αποκλειστικά για εκείνον. Ίσως να κινδυνεύει λιγότερο μέσα στις σκέψεις σου. Ίσως το σώμα και η καρδιά να έχουν μικρότερες αντοχές να αγαπούν." Στα τέλη του 19ου αιώνα, η Δανάη ερωτεύεται στην Αλεξάνδρεια έναν παθιασμένο Έλληνα ψυχίατρο. Τον ακολουθεί στην Ελλάδα, φιλοδοξώντας να ιδρύσει ένα λογοτεχνικό περιοδικό μόνο για γυναίκες. Είναι μια ονειρική αλλά βίαιη περίοδος μιας χώρας που χρωστάει στους δανειστές της, σπαράζεται από τις μεγάλες της ιδ...
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της Άλωσης της Πόλης. Πυρήνας
της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη είναι
και τα συναι...
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της ’λωσης της Πόλης.
Πυρήνας της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη
είναι και τα συνα...
Εκδόσεις Κριτική
Ένα νησί αποκλείεται από τον υπόλοιπο κόσμο πέντε μήνες το χρόνο.
Μια βιβλιοθήκη κληροδοτείται από τον μεγιστάνα του νησιού, τον μεγάλο ευεργέτη, ο οποίος με ύποπτο τρόπο το έσκασε όσο ήταν ακόμα νέος και έφυγε στην Αμερική για να φτιάξει την τύχη του. Ένας δήμαρχος συνωμοτεί με την βιβλιοθηκονόμο, για να αρχίσουν να διαβάζουν οι νησιώτες βιβλία. Ένας πρώην αναρχικός έχει βρει καταφύγιο στο νησί και στην καθημερινότητα του οικογενειακού μπακάλικου. Και στη μέση οι κάτοικοι του νησιού που έχουν να αντιμετωπίσουν τον πεντάμηνο αποκλεισμό μαζί με τις επι...
Η Όλγα αγαπούσε τη βροχή, όμως η βροχή δεν αγαπούσε εκείνη.
Μια τυχαία μπόρα, ένα τίποτα της φύσης στάθηκε ικανό να αλλάξει τη ζωή, τη σκέψη, τα αισθήματα, αλλά και τον έρωτα, που πήρε και σήκωσε όσα πίστευε για την ύπαρξή του.
Μυστικά και λόγια που δεν λέγονται, γίνονται αγκάθια ριζωμένα μέσα μας.
Όσα δεν λέμε θα κοιμούνται για πάντα στο σκοτάδι, για να ματώνουν και να πονούν.
ΣΧΗΜΑ: 13 x 20 cm | ΣΕΛΙΔΕΣ: 464 | ΕΞΩΦΥΛΛΟ: ΜΑΛΑΚΟ | ISBN: 978-960-19-0945-5 | ΕΤΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 2022...
Είμαι γυναίκα. Χαίρομαι που είμαι γυναίκα. Δεν παραπονιέμαι. Δεν λυπάμαι. Δεν μου λείπει κάτι. Αλλά ούτε και μου περισσεύει. Γι? αυτά θέλω να μιλήσω. ...Στον κόσμο απ? όπου προέρχομαι θεωρούσαμε αυτομάτως ότι οι υποσχέσεις της ζωής προορίζονται για τους άλλους. Η ματαίωση ήταν ο κανόνας.
Η Mely Kiyak, κόρη Κούρδων μεταναστών εργατών που μεγάλωσε στη Γερμανία, επιστρέφει στο παρελθόν τις και με διάθεση εξομολογητική καταθέτει την προσωπική τις διαδρομή τις την ανακάλυψη του ίδιου τις του εαυτού. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια και χιούμορ γράφει όχι μόνο για το τι σημαίνει ...
Η Μαρίνα εργάζεται ως διοργανώτρια εκδηλώσεων σε μια καταξιωμένη εταιρεία και νιώθει ερωτευμένη με τη δουλειά της,
παρά την απαιτητική διευθύντρια που της δυσκολεύει τη ζωή.
Αδιόρθωτα ακατάστατη, αυθόρμητη, δυναμική και single, παρέα με τους δύο καλύτερούς της φίλους –τον Μάνο και την Ντέπη– δουλεύουν,
ερωτεύονται, απογοητεύονται, μα πάντα στηρίζουν ο ένας τον άλλον.
Η μεγάλη της αδελφή, που ζει στο εξωτερικό, είναι πάντα παρούσα μέσω των emails που ανταλλάσσουν, και οι γονείς της, ακλόνητες
σταθερές, ακόμα κι όταν οι απόψεις τους συγκρούονται.
Σε ένα...
"Για κάθε γόπα στο τασάκι, κάθε τσίχλα κολλημένη στις πλάκες του δρόμου, κάθε άδειο ποτήρι στο μπαρ, κάθε πεταμένο κάτω εισιτήριο του μετρό, υπάρχει μια ιστορία που περιμένει κάποιον να τη διηγηθεί. Κάποιον που μπορεί για λίγο, έστω παρενθετικά, να δει το δέντρο, όχι το δάσος! Άλλωστε για το δάσος βαρεθήκαμε ν' ακούμε......