Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στην Ελλάδα των ετών 1917-1920, ο Αλέξανδρος Α΄, Βασιλιάς των Ελλήνων παρά τη θέλησή του, φανατικός αυτοκινητιστής, δεινός σπόρτσμαν και παθιασμένος μηχανολόγος, συνδέεται φιλικά με έναν ιταλοτραφή φουτουριστή ποιητή και επίδοξο κοινωνικό επαναστάτη, που ταλαντεύεται αμήχανα ανάμεσα σε δύο αντιθετικούς τρόπους ύπαρξης: την ειρωνική και την ηρωική στάση ζωής. Η αναπάντεχη αυτή φιλία, που σφυρηλατείται στο περιβάλλον του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, της Οκτωβριανής Επανάστασης και της Εκστρατείας της Ουκρανίας, εκβάλλει σε ανήκουστες περιπέτειες των δύο ηρώων και των συντρόφων τους...
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της Άλωσης της Πόλης. Πυρήνας
της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη είναι
και τα συναι...
Η Γυφτοπούλα είναι το τρίτο και εκτενέστερο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851-1911), το μυθιστόρημά του που αγαπήθηκε
περισσότερο και τον καθιέρωσε ως κορυφαίο πεζογράφο.
Η Γυφτοπούλα, ένα συγγραφικό τόλμημα, και στη σύλληψη, και στη σύνθεση, και στη μορφή, δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα
Ακρόπολη του Βλάση Γαβριηλίδη (21.04-11.10.1884). Η δράση τοποθετείται στη Λακωνική, παραμονές της ’λωσης της Πόλης.
Πυρήνας της ιστορίας είναι ο έρωτας του γύφτου Μάχτου και της δήθεν γυφτοπούλας Αϊμάς, μιας μυστηριώδους ύπαρξης όσο μηστιριώδη
είναι και τα συνα...
Τα μικρά αφηγήματα του Καραγάτση περιέχουν τοπία ανθρώπινης κατάντιας, κοινωνικής ασχήμιας, αισθησιακής βιαιότητας, φαντασιακού
παραληρήματος, φυσιοκρατικού αναβρασμού και απόκρυφης αυτοβιογραφικής καταγραφής. Είναι ιστορίες αποτυχίας αλλά και
συνακόλουθες εξιλέωσης. Ο Καραγάτσης είναι ένας διχασμένος. Και σαν διχασμένος σκύβει, αρπάζει και φιλά το κανελί πανωφόρι. Αυτό
το ύφασμα που απορροφά και μεταμορφώνει την αντίφαση της ζωής. Σε τίμιο κράμα αμαρτίας και αγιοσύνης....