Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στην Ελλάδα των ετών 1917-1920, ο Αλέξανδρος Α΄, Βασιλιάς των Ελλήνων παρά τη θέλησή του, φανατικός αυτοκινητιστής, δεινός σπόρτσμαν και παθιασμένος μηχανολόγος, συνδέεται φιλικά με έναν ιταλοτραφή φουτουριστή ποιητή και επίδοξο κοινωνικό επαναστάτη, που ταλαντεύεται αμήχανα ανάμεσα σε δύο αντιθετικούς τρόπους ύπαρξης: την ειρωνική και την ηρωική στάση ζωής. Η αναπάντεχη αυτή φιλία, που σφυρηλατείται στο περιβάλλον του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, της Οκτωβριανής Επανάστασης και της Εκστρατείας της Ουκρανίας, εκβάλλει σε ανήκουστες περιπέτειες των δύο ηρώων και των συντρόφων τους...
"Ταξίδι, έγκλημα, έρωτας και οικογένεια είναι τα βασικά θεματικά στοιχεία που πλαισιώνουν τις ιστορίες της συλλογής ""Μεσιέ 42"". Ενδιαφέροντες αφηγηματικοί χειρισμοί διεγείρουν την αναγνωστική περιέργεια: η πανταχού παρούσα μουσική επένδυση, η μετάβαση των ηρώων σε διάφορους τόπους διασκορπισμένους σε χώρες, ηπείρους και φανταστικούς κόσμους, τα φλας μπακ, η κινηματογραφική ροή μεταξύ των σκηνών. Στο τέλος όλων των ιστοριών, οι ήρωες μεταβάλλονται και βιώνουν καταστάσεις που καταλύουν τις αρχικές τους βεβαιότητες....
"Ω, ναι. Εκείνη, η σκύλα, η ανεξάρτητη, η δυναμική, η ψύχραιμη... σε μια στιγμή έβγαλε όλες τις μάσκες κι έγινε απλώς μια γυναίκα που αγάπησε κάποιον πολύ νεότερο και βρέθηκε απέναντι στις αναστολές που νόμιζε ότι δεν είχε....
"Μέσα σε μια νύχτα, οι ένοικοι της Έπαυλης, Μάρκος και Πατρίκιος, αποφασίζουν να αναζητήσουν τη ""Βίβλο των Απέθαντων"", που σκαιώδεις δυνάμεις κρατούν καλά φυλαγμένη. Πιστεύουν ότι περιέχει απαντήσεις για την προέλευση του Θεού, των ανθρώπων, όπως και του είδους τους: των αθάνατων. Η ""Βίβλος"" όμως, είναι μόνο ο προθάλαμος για κάτι πολύ μεγαλύτερο και ασύλληπτα πιο σκοτεινό....
Τα μικρά αφηγήματα του Καραγάτση περιέχουν τοπία ανθρώπινης κατάντιας, κοινωνικής ασχήμιας, αισθησιακής βιαιότητας, φαντασιακού
παραληρήματος, φυσιοκρατικού αναβρασμού και απόκρυφης αυτοβιογραφικής καταγραφής. Είναι ιστορίες αποτυχίας αλλά και
συνακόλουθες εξιλέωσης. Ο Καραγάτσης είναι ένας διχασμένος. Και σαν διχασμένος σκύβει, αρπάζει και φιλά το κανελί πανωφόρι. Αυτό
το ύφασμα που απορροφά και μεταμορφώνει την αντίφαση της ζωής. Σε τίμιο κράμα αμαρτίας και αγιοσύνης....