Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Είμαι γυναίκα. Χαίρομαι που είμαι γυναίκα. Δεν παραπονιέμαι. Δεν λυπάμαι. Δεν μου λείπει κάτι. Αλλά ούτε και μου περισσεύει. Γι? αυτά θέλω να μιλήσω. ...Στον κόσμο απ? όπου προέρχομαι θεωρούσαμε αυτομάτως ότι οι υποσχέσεις της ζωής προορίζονται για τους άλλους. Η ματαίωση ήταν ο κανόνας.
Η Mely Kiyak, κόρη Κούρδων μεταναστών εργατών που μεγάλωσε στη Γερμανία, επιστρέφει στο παρελθόν τις και με διάθεση εξομολογητική καταθέτει την προσωπική τις διαδρομή τις την ανακάλυψη του ίδιου τις του εαυτού. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια και χιούμορ γράφει όχι μόνο για το τι σημαίνει ...
Η συλλογή διηγημάτων Λόγια της Πλώρης εκδόθηκε το 1899 και αποτυπώνει τις εμπειρίες του Ανδρέα Καρκαβίτσα από την περίοδο 1892-1894, όταν εργάστηκε ως γιατρός στο ατμόπλοιο «Αθήναι», με το οποίο ταξίδεψε στη Μεσόγειο, στον Ελλήσποντο και στη Μαύρη Θάλασσα. Στηριζόμενος στα προσωπικά του βιώματα και στις ιστορίες που άκουσε, ζωντανεύει με παραστατικότητα τη σκληρή ζωή των ναυτικών και των σφουγγαράδων την εποχή που κυριαρχούσαν στις θάλασσες τα ιστιοφόρα πλοία. Θρύλοι, παραδόσεις και γοητευτικές ιστορίες διαδέχονται διηγήματα που αποτυπώνουν με ρεαλισμό την καθημερινή βιοπάλ...
Το βιβλίο “Αναφορά στον Γκρέκο” αποτελεί ένα έργο αυτοβιογραφικής μυθιστορίας, το οποίο εκδίδεται για πρώτη φορά, μετά τον θάνατο του κρητικού συγγραφέα, με ιδιαίτερη φροντίδα από την πιστή σύντροφο του λογοτέχνη, Ελένη Καζαντζάκη, και τον επιστήθιο φίλο του, Παντελή Πρεβελάκη. Η “Αναφορά στον Γκρέκο” αποτελεί ένα είδος πνευματικής αυτοβιογραφίας ή –όπως συχνά χαρακτηρίζεται από τον ίδιο τον Καζαντζάκη– μια «αναφορά» με τη στρατιωτική έννοια του όρου, σχετικά με τους στόχους και τις προσπάθειές του. Ο συγγραφέας αρχίζει τη διήγηση από τα παιδικά του χρόνια και οριοθετεί το ...
Μια κρίσιμη βίαιη στιγμή είναι η ιστορική εποχή μας ετούτη,ένας κόσμος γκρεμίζεται,ένας άλλος δεν έχει ακόμα γεννηθεί.Η εποχή μας δεν είναι στιγμή ισορρόπησης,οπόταν η ευγένεια,ο συβιβασμός,η ειρήνη,η αγάπη θα'τανε γόνιμες αρετές.Ζούμε τη φοβερή έφοδο,δρασκελίζουμε τους οχτρούς,δρασκελίζουμε τους φίλους που παραπομένουν,κιντυνεύουμε μέσα στο χάος,πνιγόμαστε.Δε χωρούμε πια στις παλιές αρετές κι ελπίδες,στις παλιές θεωρίες και πράξες.Ο άνεμος του ολέθρου φυσάει.Αυτή είναι σήμερα η πνοή του Θεού μας.Ας πάμε μαζί του !
Ο άνεμος του ολέθρου είναι το πρώτο χορευτικό συνέπαρμα τη...
"Το έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ανήκει σε ένα χαρακτηριστικό είδος του οποίου δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε αυτό τον τομέα. Η μίξη της καθαρεύουσας του 19ου αιώνα με τη ""λαϊκή"" γλώσσα αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοτυπία που ξαφνιάζει τον αναγνώστη και του δημιουργεί ένα ευχάριστο συναίσθημα που τον κάνει να απολαμβάνει τη θαυμάσια χρήση του λόγου από τον ""κοσμοκαλόγερο"" της ελληνικής πεζογραφίας. Παράλληλα, η υπόθεση όλων των διηγημάτων και των μυθιστορημάτων του απεικονίζει γλαφυρά τη ζωή και τις συνήθειες τόσο του αστικού όσο και του αγροτικού κόσμου εκείνης της επο...
"Για κάθε γόπα στο τασάκι, κάθε τσίχλα κολλημένη στις πλάκες του δρόμου, κάθε άδειο ποτήρι στο μπαρ, κάθε πεταμένο κάτω εισιτήριο του μετρό, υπάρχει μια ιστορία που περιμένει κάποιον να τη διηγηθεί. Κάποιον που μπορεί για λίγο, έστω παρενθετικά, να δει το δέντρο, όχι το δάσος! Άλλωστε για το δάσος βαρεθήκαμε ν' ακούμε......