Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το σαλόνι μας είναι ένα στοπ καρέ, ένα στιγμιότυπο ταινίας. Δεν ζούμε. Ποζάρουμε. Ένας σύζυγος που έχει απατήσει και το έχει μετανιώσει. Μια σύζυγος που σκοτώνει τον άντρα της από απόγνωση. Νέοι που οδηγούνται στο έγκλημα από πλήξη. Ενδοοικογενειακή βία και ένοχα, κρυμμένα μυστικά, που θέλουν να αποκαλυφθούν. Ανάμεσα σε εφημερίες, συμφωνίες και πάσης φύσεως συνδιαλλαγές, οι ήρωες των ιστοριών προσπαθούν να βρουν τον εαυτό τους - ή να τον χάσουν, ακολουθώντας κάποιον άλλον. Ερωτικές σχέσεις, σχέσεις γονιών και παιδιών, ακόμα και σχέσεις τυχαίων μεταξύ τους ανθρώπων βγαίνουν ...
"Η ιστορία εκτυλίσσεται σε μιαν αθηναϊκή πολυκατοικία της δεκαετίας του '60 υπό τον απόηχο μακρινών γεγονότων, όπως η δολοφονία του Κένεντι. Από τα παράθυρα του φωταγωγού και πάνω στο φαράσι μιας φιλότιμης και εχέμυθης θυρωρού πέφτουν μικρά και μεγάλα ανθρώπινα μυστικά. Από το ρετιρέ ως το υπόγειο άνθρωποι -βιομήχανοι, γιατροί, νοικοκυρές, εργάτες, νεαρά παιδιά και μια γεροντοκόρη- αγωνίζονται, ελπίζουν, αγαπιούνται, καταφεύγουν στις χίμαιρες, ορθοποδούν ξανά....
"Το διήγημα ως είδος έχει μεγάλη παράδοση στον ελλαδικό χώρο και τιμήθηκε από πραγματικούς μάστορες της γραφής. Η συγγραφέας βαδίζει στα χνάρια των παλιών δασκάλων επιλέγοντας σύγχρονη θεματολογία. Γραφή με άριστη εργονομία, συγγραφική τόλμη, πείρα και αίσθημα. Πρωταγωνιστές τα πρόσωπα της διπλανής πόρτας και εμείς οι ίδιοι. Πλαίσιο η σύγχρονη πόλη. Ένα βιβλίο γραμμένο από τη σιγανή μουσική της διάψευσης......
"Πρόκειται για ένα ταξίδι με ποικίλους προορισμούς: τόπους όσα και τα αποτυπώματα της γραφής στον αναγνωστικό χάρτη. Λογοτεχνία και βιογραφία, εξομολόγηση και μαρτυρία, δοκίμιο και ιστορία, φιλολογία και φιλοσοφία, ερμηνευτική και γραμματολογία. Τίποτε δεν λείπει από αυτή την εξερευνητική απόπειρα, την οποία ο Λογοθέτης χαρακτηρίζει ""άκρως ελλειπτική"". "...