Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Μια ανατριχιαστική ιστορία τρόμου, εγκλήματος και μεταφυσικού.
Ένας άντρας αναζητάει απαντήσεις μετά τον χαμό της γυναίκας και της κόρης του.
Ένα βράδυ, καθώς επιστρέφει στο σπίτι από τη δουλειά, ο Γκέιμπ βλέπει στο πίσω τζάμι του προπορευόμενου αυτοκινήτου το πρόσωπο
ενός κοριτσιού. Τα χείλη του ανοιγοκλείνουν σαν να φωνάζει «μπαμπά». Είναι η Ίζι, η πεντάχρονη κόρη του. Και είναι η τελευταία φορά που
την αντικρίζει. Επί τρία χρόνια, ο Γκέιμπ οργώνει τον αυτοκινητόδρομο πάνω κάτω, αναζητώντας το αυτοκίνητο που απήγαγε την κόρη
του. Η Φραν ταξιδεύει επίση...
Βασισμένο σε μια ιδέα του SEBASTIAN FITZEK
H ιλιγγιώδης συνέχεια του βιβλίου Ακοή,
Νο #1 παγκόσµιου best seller
Ο άνθρωπος που ακούει το έγκληµα. Ο Χέγκελ επέστρεψε.
«Βοήθεια, λείπει το µωρό µου! Βλέπω µόνο… αίµα!» Ο ήχος µιας σύντοµης πάλης και η πανικόβλητη κλήση
έκτακτης ανάγκης µιας µητέρας διακόπτεται απότοµα. Μόνο ένας άνθρωπος έχει την ικανότητα να βγάλει συµπεράσµατα από αυτό το ηχητικό
απόσπασµα, ο ιατροδικαστής και δικανικός γλωσσολόγος Ματίας Χέγκελ.
Η Γιούλα Άνζοργκε, δηµοσιογράφος, ασχολείται µε αληθινά εγκλήµατα. Μπορεί να κατάφερ...
Βασισμένο σε μια ιδέα του SEBASTIAN FITZEK
Γρήγορος ρυθμός και ασυνήθιστη πλοκή σε ένα καταιγιστικό θρίλερ από τη συνεργασία δύο καταξιωμένων συγγραφέων.
Η πιο αμυδρή απόκλιση στον ήχο μιας φωνής αρκεί για τον διεθνώς αναγνωρισμένο ειδικό στη φωνητική εγκληματολογία Ματίας Χέγκελ
ώστε να διακρίνει την αλήθεια από το ψέμα. Με τη βοήθειά του, πολλοί εγκληματίες έχουν ήδη καταδικαστεί. Έχει πει ψέματα όμως
ο ίδιος; Η ομολογία του για τη δολοφονία μιας άστεγης γυναίκας δε φαίνεται ειλικρινής. Η δημοσιογράφος Γιούλα Άνζοργκε, η οποία
ειδικεύεται σε υποθέσεις δ...
Ο κορυφαίος στυλίστας του Αμερικανικού Αστυνομικού μυθιστορήματος συνεχίζει τη χαρτογράφηση της διαφθοράς και
της εξουσίας, χρησιμοποιώντας τη λογοτεχνία σαν όχημα για την εξερεύνηση του συλλογικού τραύματος.
Ιανουάριος 1942.
Καθώς το Λος ’ντζελες παραπαίει μετά το σοκ του Περλ Χάρμπορ, οι Ιάπωνες κάτοικοι της πόλης συλλαμβάνονται και φυλακίζονται.
Κατά τη διάρκεια μιας σφοδρής καταιγίδας, οι χείμαρροι ξεθάβουν ένα πτώμα στο Πάρκο Γκρίφιθ. Οι αστυνομικοί θεωρούν
ότι πρόκειται για μια υπόθεση ρουτίνας, αλλά κάνουν λάθος. Είναι το προειδοποιητικό καμπανάκι πριν...