Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΒΟΗΘΟΣ
Διαβόητος, επιφανής κακοποιός αναζητά πιστή, συνετή βοηθό για να διαχειρίζεται απροσδιόριστα καθήκοντα γραφείου, να υποστηρίζει το προσωπικό σε περιπτώσεις τυχαίων ταραχών, τρόμου και άλλων Σκοτεινών Υποθέσεων Γενικά. Απαραίτητη η εχεμύθεια. Εξαιρετικές παροχές.
Η εργασιακή κατάσταση της Ίβι Σέιτζ, η οποία πρέπει να στηρίξει την οικογένειά της που αντιμετωπίζει μια σοβαρή ασθένεια, δεν είναι απλώς κρίσιμη, είναι ζωτικής σημασίας.
Έτσι, όταν ένα ατυχές περιστατικό με τον πιο διαβόητο κακοποιό του Ρένεντον καταλήγει σε προσφορά εργασίας, εκείνη ασφαλώς και λ...
Η εβδομηνταεπτάχρονη Τζούντιθ Ποτς ζει μόνη της σε μια βικτωριανή έπαυλη στο Μάρλοου, στις όχθες του Τάμεση, και περνά ξέγνοιαστα τον χρόνο της συντάσσοντας σταυρόλεξα για εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας.
Ένα βράδυ, ενώ κολυμπάει στον Τάμεση, η Τζούντιθ γίνεται μάρτυρας μιας άγριας δολοφονίας. Η αστυνομία της πόλης δε δίνει βάση στην ιστορία της κι έτσι η Τζούντιθ αποφασίζει να εξιχνιάσει η ίδια το μυστήριο ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Σούζι Χάρρις, περιπατήτρια σκύλων, και την Μπεκς Στάρλινγκ, σύζυγο του τοπικού εφημέριου. Οι τρεις τους απαρτίζουν τη Λέσχη Φόνων του Μάρ...
Βρισκόμαστε στο 2097, σ’ έναν κόσμο όπου η τηλεμεταφορά αποτελεί πια καθημερινότητα. Τα γεωγραφικά σύνορα έχουν οριστικά καταργηθεί κι η ανθρωπότητα απολαμβάνει την ασύλληπτη ελευθερία της μετακίνησης σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, ανά πάσα στιγμή, χάρη σ’ έναν πανίσχυρο αλγόριθμο ονόματι ΠΑΓΓΑΙΑ.
Για τον εορτασμό των εκατό χρόνων από την πρώτη τηλεμεταφορά στην ιστορία, ο Γκαλιλέο Νεμρόδ, ο πανίσχυρος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετακινήσεων, σχεδιάζει την επιχείρηση «Νέα Βαβέλ», φιλοδοξώντας να συγκεντρώσει όλους τους κατοίκους του πλανήτη σε έναν πύργο-σύμβολο...
Όλα ξεκινούν μ’ ένα κλειστό κινητό. Τηλεφωνεί η Έστερ, δεν απαντά ο Τζούλιο που βρίσκεται στο νοσοκομείο εξαιτίας ενός σοβαρού, τροχαίου ατυχήματος στην οδό Αουρέλια. Τελικά στο κινητό απαντά η Τζουντίττα, η σύζυγος του Τζούλιο, που προφανώς δε γνώριζε τίποτα για την Έστερ. Θα μπορούσε να ήταν η αρχή μιας κωμωδίας, αλλά πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό: ένας αυτόπτης μάρτυρας, υποστηρίζει ότι αυτό που συνέβη στον Τζούλιο δεν ήταν ατύχημα αλλά απόπειρα δολοφονίας, και έτσι η υπόθεση από τα χέρια της ασφαλιστικής περνά στα χέρια της αστυνομίας.
Ο Αντρέα Καμιλλέρι, αδια...
Το καλοκαίρι του 1974 ένα κύμα καύσωνα σαρώνει τη Βοστόνη. Την ίδια στιγμή η Μέρι Πατ Φένεσι προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα χρέη που την πνίγουν. Έχει περάσει όλη της τη ζωή στο Σάουθι της Νότιας Βοστόνης, σε μια κατοικία χτισμένη από την Πρόνοια για την αρωγή των φτωχότερων κοινωνικών ομάδων. Η συνοικία της πλέον θεωρείται θύλακας των Ιρλανδο-αμερικανών της εργατικής τάξης που πεισματικά μένουν προσκολλημένοι στις παλιές παραδόσεις και νιώθουν περήφανοι για την περιχαράκωση της γειτονιάς τους.
Μια νύχτα η Τζουλς, η έφηβη κόρη της Μέρι Πατ, δεν επιστρέφει σπίτι από τη β...
Μια απόφαση της στιγμής, ο δείκτης που πιέζει τη σκανδάλη, μια πεταλούδα που χτυπάει τα φτερά της,
η τρύπα στο τζάμι.
Οι αγώνες δρόμου ξεκινάνε πάντα με έναν πυροβολισμό... Κάποιοι ήξεραν, μερικοί θα μάθουν, άλλοι θα τρέχουν να βρουν τα γιατί.
Δύο φίλοι και παλιοί συνάδελφοι της ΓΑΔΑ παντρεύουν τα παιδιά τους. Σε μια από τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής τους ένα μοιραίο τηλεφώνημα οδηγεί στην ανείπωτη τραγωδία. Το νιόπαντρο ζευγάρι βρίσκεται άγρια δολοφονημένο στη σουίτα του ξενοδοχείου...
Το δολοφονικό παραλήρημα που διατρέχει την πόλη θα προσπαθήσουν να ανακόψουν ο ...
Μια σειρά φρικτών δολοφονιών συνταράσσει την Αθήνα. Ο τρόπος, ο τόπος και η σκηνοθεσία των εγκλημάτων είναι εμπνευσμένα από τους μεγαλύτερους συγγραφείς αστυνομικής και νουάρ λογοτεχνίας: Άγκαθα Κρίστι, Έντγκαρ Άλαν Πόε, Φρεντ Βαργκάς, Πέτρο Μάρκαρη.
Η αλληλουχία των δολοφονιών δεν είναι τυχαία. Ακολουθεί τη σειρά με την οποία είναι τοποθετημένα τα βιβλία στη βιβλιοθήκη του επιφορτισμένου με τις υποθέσεις αστυνόμου Χριστόφορου Μάρκου.
Κινούμενος ανάμεσα στα μέλη μιας αναγνωστικής λέσχης, έναν νέο συνάδελφο που μοιάζει πολύ καλός για να είναι αληθινός και μια αποτυχημένη σ...
–ΘΡΙ ΠΑΪΝΣ–
ένα όμορφο μέρος, ένας άγριος φόνος…
Καλωσήλθατε στο γραφικό χωριό Θρι Πάινς, νότια του Μόντρεαλ. Οι κάτοικοι ετοιμάζονται να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα και κάποιος ετοιμάζεται για φόνο…
Κανείς δεν συμπαθούσε τη Σι Σι ντε Πουατιέ. Ούτε ο ήσυχος άντρας της ούτε ο άβουλος εραστής της ούτε η αξιολύπητη κόρη της. Η Σι Σι ντε Πουατιέ είχε καταφέρει ν’ απομακρύνει τους πάντες, κανείς δεν λυπήθηκε για τον θάνατό της.
Όταν ο χαρισματικός επικεφαλής του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, Αρμάν Γκαμάς, καλείται να διερευνήσει τον θάνατό της, συνειδητοποιεί πολύ γρήγορα πως έχει ...
Εγκλήματα βεντέτας που απασχόλησαν την ελληνική κοινή γνώμη από το 1920 έως και το τέλος του 20ού αιώνα. Πραγματικές υποθέσεις βεντέτας που διαδραματίστηκαν στην Κρήτη, στη Μάνη αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, πολλές από τις οποίες είχαν συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Στο βιβλίο προτάσσεται μια σύντομη ιστορία της βεντέτας από την αρχαιότητα ως τη σύγχρονη εποχή, όπου εντοπίζονται οι ρίζες του εθίμου της αυτοδικίας. Εξετάζεται το πώς ξεκίνησε ο άγραφος νόμος του αίματος στην Κρήτη, εξηγείται επίσης με παραδείγματα η κρητική έννοια του σασμού και γίνεται λόγος για τον γδικιωμό κα...
Ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι, η όμορφη Γέννυ, απάγεται μέρα μεσημέρι καθώς επιστρέφει από το σχολείο. Καταλήγει σ’ ένα ρημαγμένο σπίτι, όπου έρχεται αντιμέτωπη, μαζί με άλλα κορίτσια, με φρικαλεότητες πολύ πέρα από τους χειρότερους εφιάλτες της.
Μια νύχτα με βροχή, πέντε χρόνια μετά, το απαγχονισμένο σώμα της Γέννυ βρίσκεται κρεμασμένο στη μέση μιας παιδικής χαράς. Η αστυνομία πασχίζει με εντελώς πενιχρά στοιχεία να ανακαλύψει οτιδήποτε θα μπορούσε να οδηγήσει κάπου, όταν ο επιθεωρητής Γιούνα Λίννα εντοπίζει μια αλλόκοτη σύνδεση του φόνου της Γέννυ με έναν θάνατο που είχε δηλω...
Με πρόφαση τη συμμετοχή της στη διά νοιξη του Σπηλαίου των Λιμνών, η Αναστασία Στεφάνου επιστρέφει στην Κλειτορία ως Νατάσα Βάλβη. Πραγματικός σκοπός της είναι να ανακαλύψει τον άνθρωπο που δολοφόνησε πριν από χρόνια τη νεαρή Ιωάννα και να αποκαταστήσει το όνομα του πατέρα της, που καταδικάστηκε άδικα για τον φόνο και αυτοκτόνησε στη φυλακή.
Όταν διαπράττεται ένα νέο έγκλημα και στο χέρι του θύματος ο αστυνόμος Ρήγας βρίσκει το τσαλακωμένο σημείωμα «Η κόρη του φονιά είναι εδώ», η Νατάσα αντιλαμβάνεται με τρόμο ότι το παρελθόν εξακολουθεί να την καταδιώκει… Ακολουθεί και δε...
Οιμωγή σημαίνει κραυγή. Κραυγή σπαραχτική. Κραυγή εκκωφαντική.
Είναι, όμως, φορές που οι κραυγές γίνονται συνώνυμο της σιωπής. Ένας θάνατος που σπέρνει τη σιγή.
Ήρωες που κρύβουν το παρελθόν, αρνούνται το παρόν και αγνοούν το μέλλον.
Μια νηνεμία που επικρατεί λίγο, τόσο λίγο που δεν θα μπορέσει να συγκρατήσει την καταιγίδα που έρχεται.
Ποιος είπε ότι μια μάνα δεν μπορεί να σκοτώσει; Κι αν σκοτώσει, παύει να φέρει αυτή την ιδιότητα;
Λέξεις, υποσχέσεις και μυστικά σείουν το έδαφος. Ένα έδαφος που καταρρέει και τότε φθάνει αυτή.
Η ΟΙΜΩΓΗ....
Ιταλία, 1944. Η Μπολόνια ζει τον πιο «μαύρο» χειμώνα της. Η πόλη βρίσκεται υπό γερμανική κατοχή και ασφυκτιά στη μέγκενη της παγωνιάς, πληγωμένη από τους βομβαρδισμούς. Ο επιθεωρητής Ντε Λούκα νιώθει καθημερινά πως ζει μια κάθοδο στην Κόλαση• τώρα πια υπηρετεί στην Πολιτική Αστυνομία της Ιταλικής Κοινωνικής Δημοκρατίας, του ιδιότυπου φασιστικού κράτους με έδρα το Σαλό, που ίδρυσε ο Μουσσολίνι στη Βόρεια Ιταλία, σε συνεργασία με τη ναζιστική Γερμανία.
Ώσπου συμβαίνει κάτι. Στο κέντρο της Μπολόνιας, που το φρουρούν Γερμανοί στρατιώτες, εντοπίζονται τρία πτώματα. Πρόκειται για...
Όταν οι θεοί το απαιτούν, υπάρχει πάντα κάποιος που πρέπει να θυσιαστεί...
Μέσα στους πολύβουους δρόµους του Βερολίνου, ανάµεσα στο πλήθος των νέων καλλιτεχνών, των κυνηγηµένων από τους πολέµους ανθρώπων και των καταλήψεων, µια δραστήρια αστυνοµικίνα τουρκικής καταγωγής, η Γιλντίζ Καράσου, προσπαθεί, µε τη βοήθεια του φιλότιµου συνεργάτη της Τοµπίας Μπέκερ, να βρει την άκρη του νήµατος σε µια σειρά φόνων που συνδέονται µε ένα από τα πιο εµβληµατικά µνηµεία του µεγαλύτερου αρχαιολογικού µουσείου της πόλης, του Μουσείου της Περγάµου...
Η χώρα των χαµένων θεών είναι ένα µυθι...
Ένα δωδεκάχρονο παιδί που βρέθηκε να τρέχει γυμνό μέσα στη νύχτα σ’ έναν επαρχιακό δρόμο της Τοσκάνης. Ο Φόσκο Ανιέλλι υποστηρίζει ότι τον απήγαγαν αλλά κατάφερε να το σκάσει τρέχοντας στα χωράφια. Κανένας δεν τον πιστεύει ή ίσως κανένας δεν προσπάθησε να τον ακούσει πραγματικά. Εκτός από εμένα. Και ξέρω ότι στην ιστορία αυτή κρύβεται κάτι τρομερό. Κάτι μεγαλύτερο από αυτόν και, ίσως, κι από μένα. Μα τι μπορεί να είναι;
Μόνο όταν εξαφανίζεται άλλο ένα παιδί αρχίζω να διακρίνω μια χαραμάδα φωτός για να συνεχίσω την έρευνά μου. Ο Φόσκο και ο Αντρέα ζουν μακριά ο ένας από τον ...
«Πόσες φορές ισχυριστήκατε ότι κάποιος δράστης ήθελε κρέμασμα; Πόσες φορές εκφράσατε την άποψη ότι η θανατική ποινή θα έπρεπε να υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα για ορισμένα εγκλήματα; Και πόσες φορές φωνάξατε ότι τα ισόβια πρέπει να είναι πραγματικά ισόβια;»
Μέσα από τη μάσκα που κάλυπτε όλο του το πρόσωπο, χαμογέλασε στραβά. «Για να δούμε, ποια θα είναι η αντίδρασή σας τώρα που θα κληθείτε να αποφασίσετε;»
Οι Μύστες, μια οργάνωση που υπηρετεί τον μαθηματικά ορισμένο κανόνα της Χρυσής Τομής, έχει αναδυθεί από την αφάνεια για να αποδώσει τιμωρία ανάλογη του εγκλήματος. Όρια δεν ...
«Βοήθεια! Με άρπαξε ο Γύπας!»
Πώς μπορεί να συνδέεται ένα τέτοιο μήνυμα, γραμμένο πρόχειρα πάνω σε έναν καθρέφτη, με τους καταραμένους ποιητές του 19ου αιώνα; Πώς σχετίζεται με τις απαγωγές και τις δολοφονίες έφηβων κοριτσιών ο φέρελπις συγγραφέας με το παράδοξο όνομα Βοΐων Τουρής; Είναι άραγε αυτός ο ίδιος ο «Γύπας» ή μήπως ο διαβόητος καταζητούμενος αντέγραψε την υπόθεση του βιβλίου του προκειμένου να τον εμπλέξει, για κάποιον άγνωστο λόγο, στα εγκλήματά του;
Σε αυτά τα ερωτήματα καλούνται να απαντήσουν ο συνταξιούχος αστυνομικός και νυν ιδιωτικός ερευνητής Μάνος Βαρσάμ...
Πίσω από την κόκκινη πόρτα βρίσκεται ο κόσμος του κυρίου Αδαμόπουλου, το δικό του υποφωτισμένο άβατο
όπου το παρελθόν είναι κυρίαρχο και οικείο.
Έξω στον δρόμο τα πάντα –αυτοκίνητα, κόσμος, υποχρεωτικές συναναστροφές– είναι θορυβώδη και ενοχλητικά.
Οι άλλοι πιστεύουν πως η πόλη τους είναι όμορφη, γεμάτη ζωή και ενέργεια.
Στην Όμορφη Πόλη ο κύριος Αδαμόπουλος είναι μόνος και αυτή η κατάσταση είναι ιδανική. Στην εργασία του, όμως, ο κύριος Αδαμόπουλος είναι παραγκωνισμένος.
Και αυτή είναι μια κατάσταση για την οποία μπορεί και να σκότωνε για να την αλλάξει…
Ποιος είναι π...