Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το 1933 κυκλοφόρησε στο Παρίσι, από τον εκδοτικό οίκο Α. Colin, ένα φωτογραφικό λεύκωμα για την Ελλάδα, με τον άκρως εύγλωττο τίτλο "Dans le sillage d'Ulysse". Οι φωτογραφίες ήταν του γνωστού Ελβετού φωτογράφου Frederic Boissonnas του οποίου η σχέση με την Ελλάδα ήταν κάτι παραπάνω από "δοκιμασμένη". Ο Boissonnas (1858-1944), γόνος μιας από τις μεγαλύτερες φωτογραφικές δυναστείες της Γενεύης, δεν ήταν μόνο ο καλλιτέχνης της σκηνοθετημένης λήψης του ατελιέ, αλλά και ο ταξιδευτής που "καίει τις πλάκες του" -όπως γράφει χαρακτηριστικά ο σύντροφος των ταξιδιών στην Ελλάδα και φ...
«Η αντιμετω?πιση του ι?διου μυ?θου με τρεις διαφορετικου?ς τρο?πους απο? ισα?ριθμους κορυφαι?ους δημιουργου?ς αποτελει? εξ ορισμου? προ?κληση... Επιδι?ωξα λοιπόν να αφομοιω?σω τον λο?γο τους παρεμβάλλοντας στίχους συ?γχρονων ποιητών παρά να τον εμφανίσω κατά τεχνητό τρόπο διαφοροποιημένο από τη σημερινή γλώσσα» γράφει στην εισαγωγή του ο μεταφραστής ο οποίος, μετά τον «θηβαϊκό κύκλο» του Σοφοκλή (Ο Οιδίποδας τύραννος, Ο Οιδίποδας στον Κολωνό, Αντιγόνη), συνεχίζει τις τριαδικές προσεγγίσεις του στο αρχαίο δράμα, τη φορά αυτή με άξονα την εμβληματική μορφή της Ηλέκτρας.
Η Ηλ...