Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι ωθείς τις αντοχές σου στα όριά τους;
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι εργάζεσαι υπερβολικά και δεν αξιοποιείσαι ουσιαστικά;
• Έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να αναλώνεται σε ασημαντότητες;
• Έχεις αισθανθεί να πνίγεσαι στη δουλειά αλλά να πλατσουρίζεις στα ρηχά της παραγωγικότητας; Σαν να βρίσκεσαι διαρκώς σε κίνηση, αλλά να μη φτάνεις πουθενά;
Αν απάντησες καταφατικά σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω ερωτήματα, τότε η διέξοδος είναι η προσέγγιση του Ουσιοκρατικού.
Στο παρόν βιβλίο, ο Γκρεγκ ΜακΚίον, CEO ενός πρακτορείου στρατηγικής και ηγεσίας στη Σίλικον Βάλ...
Γιατί τα πάντα, από τα αυτοκίνητα μέχρι τον καφέ, γίνονται ξαφνικά πιο ακριβά;
Πώς μπορεί μια κυβέρνηση να παράγει δισεκατομμύρια από το πουθενά, ενώ οι δικές σου καταθέσεις συρρικνώνονται;
Και τι μπορείς να κάνεις για να ευημερήσεις σε εποχές οικονομικού χάους;
Επί αιώνες, η σκληρή δουλειά και η επιμελής αποταμίευση μπορούσαν να σου εξασφαλίσουν οικονομική ασφάλεια και μια άνετη σύνταξη. Αυτό δεν ισχύει πια.
Τα τελευταία πενήντα χρόνια έχουμε περάσει σε έναν νέο κόσμο οικονομίας – έναν κόσμο όπου οι αποταμιεύσεις σου χάνουν αξία πιο γρήγορα από όσο μπορείς να τις συγκεντ...
"Η οπτική της συναισθηματικής νοημοσύνης εισάγει ένα νέο τρόπο σκέψης στο χώρο του management μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού....
"Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της....
"Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών?...
"Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το ""πού βρίσκεται τώρα"", ""πού θέλει να πάει στο μέλλον"" και ""πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει""....
"Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία? Πολλά βιβλία υπόσχονται ""συνταγές επιτυχίας"", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό ""βιβλίο της Aποτυχίας"" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε!...