Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
"Ο ""Οδηγός Σπουδών και Επαγγέλματος 2012 - ΑΕΙ, ΤΕΙ, Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές"" περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ σχετικά με τις πανεπιστημιακές σπουδές που θα επιλέξουν και τις επαγγελματικές διεξόδους και προοπτικές....
"Η εφηβεία εναι μια κρίσιμη μεταβατική περίοδος, κατά τη διάρκεια της οποίας οι έφηβοι έχουν να επιλύσουν και να διαχειριστούν πολλά προβλήματα, αλλά παράλληλα να πάρουν τις πρώτες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους αποφάσεις. Η λήψη αυτών των αποφάσεων είναι πολύ σημαντική για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Γι' αυτό χρειάζονται την κατάλληλη βοήθεια....