Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
"Το περιβάλλον λειτουργίας των ναυτιλιακών επιχειρήσεων μεταβάλλεται γοργά. Η παγκοσμιοποίηση είναι φαινόμενο που, ενώ καταγράφεται στη ναυτιλιακή βιομηχανία εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρουσιάζεται στις μέρες μας με διαφορετική ένταση και με τρόπο που επηρεάζει άμεσα σχεδόν όλες τις πτυχές της οργάνωσης και διοίκησης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Το πρότυπο των επιτυχημένων επιχειρήσεων του παρελθόντος που βασίζονταν στην εμπειρία και την παράδοση, τείνει, υπό τις σημερινές συνθήκες, να εξαντλήσει τη δυναμικότητά του. Στο πλαίσιο αυτό, η Διοίκηση των Ναυτιλιακών Επιχειρήσε...
Το περιβάλλον λειτουργίας των ναυτιλιακών επιχειρήσεων μεταβάλλεται γοργά. Η παγκοσμιοποίηση είναι φαινόμενο που, ενώ καταγράφεται στη ναυτιλιακή βιομηχανία εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρουσιάζεται στις μέρες μας με διαφορετική ένταση και με τρόπο που επηρεάζει άμεσα σχεδόν όλες τις πτυχές της οργάνωσης και διοίκησης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Το πρότυπο των επιτυχημένων επιχειρήσεων του παρελθόντος που βασίζονταν στην εμπειρία και την παράδοση, τείνει, υπό τις σημερινές συνθήκες, να εξαντλήσει τη δυναμικότητά του. Στο πλαίσιο αυτό, η Διοίκηση των Ναυτιλιακών Επιχειρήσεω...
Ο καθένας από εμάς είναι πωλητής, ανεξάρτητα από το επάγγελμά μας. Πρώτα πρέπει να πουλήσει κανείς τον εαυτό του στον εαυτό του, για να βρει την προσωπική ευτυχία και ψυχική γαλήνη. Αυτό το βιβλίο μπορεί να βοηθήσει τον καθένα μας για να γίνει ο καλύτερος πωλητής του εαυτού του....
"""Η ψυχολογία του χρήματος"" θα σας δείξει ότι η μεγαλύτερη απειλή για την οικονομική σας ευημερία δεν είναι η οικονομία - είναι η νοοτροπία σας. Οι αγορές ανεβαίνουν και κατεβαίνουν, αλλά ένα γεγονός παραμένει πάντα αληθινό: Τα οικονομικά σας σενάρια -οι υποσυνείδητες βαθιά χαραγμένες πεποιθήσεις που έχετε για το χρήμα- θα καθορίσουν αν θα κερδίσετε ή θα χάσετε....
Μετά την επιτυχημένη πορεία του Grow, μια ομάδα ανθρώπων σε καίριες θέσεις ευθύνης έρχεται για να μιλήσει για την αποτυχία στο
δεύτερο βιβλίο της σειράς.
Επαγγελματίες από τον χώρο των Επιχειρήσεων, της Εκπαίδευσης, της Υγείας, των Σωμάτων Ασφαλείας και της Εκκλησίας μιλούν για
πρώτη φορά για τις επαγγελματικές και τις προσωπικές επιλογές τους που δεν πέτυχαν, αλλά μέσα από αυτές προσπάθησαν
να μάθουν και να βγουν καλύτεροι.
Τι θα άλλαζαν, τι θα έκαναν με διαφορετικό τρόπο;
Μοιράζονται τα προσωπικά τους βιώματα ώστε να προστατέψουν όσους διαβάσουν αυτό το β...