Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στον κήπο της βίλας του εφοπλιστή Αδάμαντα Αδαμαντίου, όπου όλοι οι παρευρισκόμενοι έχουν εκβιαστεί ή ταπεινωθεί σαν δούλοι σε φυτείες από τον οικοδεσπότη, το πολυσυζητημένο ραγού έχει σερβιριστεί σ’ ένα καλοστρωμένο με αραχνοΰφαντο λευκό τραπεζομάντιλο τραπέζι.
Οι δύο δεν αγγίζουν ούτε καν το πιάτο τους και μία δεν πίνει ούτε γουλιά απ’ το κρασί της. Τα βλέμματα όσων κάθονται στο τραπέζι κοιτούν με μίσος τον εφοπλιστή, αλλά και με φανερή αηδία τον διπλανό τους, συμπεριλαμβανομένου και του υπηρετικού προσω-πικού που πηγαινοέρχεται. Ώσπου ο Αδάμαντας Αδαμάντιος, μασώντας ίσω...
(Ελευσίνα. Σύγχρονη εποχή). Τρεις περίεργες αρχαϊκές μορφές βγαίνουν από τον αρχαιολογικό χώρο τής Ελευσίνας και διασχίζουν σιωπηλά την πόλη. Από εκείνη την ημέρα διάφορα περίεργα φαινόμενα αρχίζουν να παρουσιάζονται στην ελληνική επικράτεια. Κορίτσια εξαφανίζονται χωρίς να αφήσουν κανένα ίχνος, ενώ άλλα πέφτουν σ’ ένα είδος νεκροφάνειας... (Αθήνα. Σύγχρονη εποχή). Η ξαφνική αλλαγή στη συμπεριφορά των κατοίκων της χώρας έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις.Οι ειδικοί μιλούν για ένα είδος κοινωνικής ψύχωσης. Τα συμπτώματα έχουν πάρει τη μορφή πραγματικής επιδημίας......