Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
ΔΙΑΠΟΛΟΤΙΣΜΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κωδ: 978-618-505-901-9
35,00 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΓενική

Γενική

ΔΙΑΠΟΛΟΤΙΣΜΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κωδ: 04990050011
ΑΥΤΟΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΤΟΕΚΔΟΣΕΙΣ
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : %
35,00 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Η έννοια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης εμπερικλείει το μακρο-επίπεδο του κράτους και των θεσμικών δομών του, το μεσο-επίπεδο του σχολείου και το μικρο-επίπεδο της σχολικής τάξης. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση θέτει προ των κρατικών δομών το ζήτημα της διαμόρφωσης πολιτικών σε εθνικό επίπεδο προς αναγνώριση του διαπολιτισμικού χαρακτήρα των κοινωνιών. Εν τούτοις, δεν είναι ταυτόσημη με την εκ προθέσεως επίσημη πολιτική του κράτους, αλλά βρίσκεται σε συνάρτηση με τις πρωτοβουλίες των επιμέρους ιθυνόντων και εκπαιδευτικών. Συνεπώς, η διαπολιτισμική πολιτική αφορά τις εκπαιδευτικές πρακτικές που αναπτύσσονται από το κράτος και αναδιαμορφώνονται μέσω της εφαρμογής τους στο σχολείο και στη σχολική τάξη. Η διεθνής βιβλιογραφία αναφορικά στη διαπολιτισμική εκπαίδευση εστιάζει αποκλειστικά είτε στην κρατική διαχείριση της πολιτισμικής πολυμορφίας της κοινωνίας, είτε στην πρακτική διάσταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Ωστόσο, η μακρο-θεώρηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης παρορεί την "ανθρώπινη διαμεσολάβηση" στη διαμόρφωση και την εφαρμογή εκπαιδευτικής πολιτικής. Αντιθέτως, οι εκάστοτε μικρο-θεωρήσεις παραβλέπουν την πολιτική δομή των σύγχρονων διαπολιτισμικών κρατών, αλλά και των επιπτώσεών της στις διαπολιτισμικές διεργασίες. Και οι δύο θεωρήσεις αποδεικνύονται ανεπαρκείς στην επεξέταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
    Σε αυτό το βιβλίο θα συνεξετάσουμε τα τρία επίπεδα, δηλαδή το επίπεδο του κράτους, του σχολείου και της σχολικής τάξης, ενώ θα διαπραγματευτούμε το μείζον θέμα της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών. Στόχος μας είναι αυτό το βιβλίο να εισαγάγει τον αναγνώστη στη θεωρία, πολιτικές και πρακτικές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης καθώς και σε βασικά θέματα που σχετίζονται με τον τομέα αυτό, τόσο σε θεωρητικό αλλά και σε ερευνητικό επίπεδο. Το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εν υπηρεσία εκπαιδευτικούς αλλά και τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Τα κείμενα εισαγάγουν τον αναγνώστη στη θεωρητική και ερευνητική πτυχή του θέματος και θα μπορούν να αξιοποιηθούν από ακαδημαϊκούς σε Ελλάδα και Κύπρο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)