Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
  • -20%
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ Γυμνασίου Κωδ.81318
Κωδ: 978-618-03-1318-5
19,89 €
15,91 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΓυμνασίου

Γυμνασίου

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ Γυμνασίου Κωδ.81318

Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : 20 %
19,89 € 15,91 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Το βιβλίο αυτό αποτελεί απαραίτητο βοήθημα για τον μαθητή της Β΄ Γυμνασίου καθώς προσεγγίζει όλα τα κείμενα του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σύμφωνα με τις νέες οδηγίες διδασκαλίας και αξιολόγησης που ενθαρρύνουν την κριτική και δημιουργική επικοινωνία των μαθητών με τα λογοτεχνικά κείμενα.

    Για κάθε κείμενο περιλαμβάνει:
    - Γραμματολογικά στοιχεία για τον συγγραφέα, το έργο και την εποχή του
    - Το θέμα του έργου και περιληπτική απόδοσή του, όπου περιέχονται πληροφορίες και σύντομη απόδοση του περιεχομένου του συγκεκριμένου έργου ή του αποσπάσματος που ανθολογείται στο σχολικό βιβλίο
    - Δομή του κειμένου με πληροφορίες για τον χώρο, τον χρόνο, τις νοηματικές ενότητες και τα πρόσωπα
    - Ερμηνευτική προσέγγιση μέσα από ερωτήσεις - απαντήσεις ποικίλων τύπων (κατανόησης περιεχομένου, γλωσσικές, υφολογικές, δομικές, κριτικής αποτίμησης αξιών και στάσεων, αναγνωστικής ανταπόκρισης κ.ά.)
    - Τεχνικές αφήγησης – Εκφραστικούς τρόπους/μέσα, όπου εξετάζονται στοιχεία τεχνικής του κειμένου (τύπος αφηγητή, είδος αφήγησης, εστίαση, αφηγηματικοί τρόποι, χρόνος αφήγησης, γλώσσα, ύφος, σχήματα λόγου, εικόνες κ.ά.)
    - Απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου και στις διαθεματικές δραστηριότητες που προτείνονται στο σχολικό βιβλίο
    - Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με ενδεικτικές απαντήσεις ή προτάσεις επεξεργασίας που δεν περιορίζουν την πρωτοβουλία των μαθητών, αλλά ενθαρρύνουν τη δημιουργική τους ανάγνωση.