Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η φιλοσοφία που καθοδήγησε τη συγγραφή αυτού του βιβλίου έχει δύο σκέλη. Πρώτον, η έρευνα εμπεριέχει μία διαδικασία αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων αντί για την εφαρμογή απομονωμένων και άσχετων μεταξύ τους εννοιών και ιδεών. Οι εκπαιδευτικοί διεξάγουν έρευνα ακολουθώντας μία γενική αλληλουχία διαδικασιών - από την αρχική αναγνώριση ενός ερευνητικού προβλήματος μέχρι το γράψιμο της τελικής αναφοράς της έρευνας. Αυτό σημαίνει ότι κατανόηση της σειράς ή της αλληλουχίας των δραστηριοτήτων είναι κεντρικής σημασίας στην έρευνα. Έτσι, το βιβλίο ξεκινά με συγκεκριμένα κεφάλαια...
"Το βιβλίο αυτό της ""Ιστορίας της Τέχνης"" είναι ένα έργο πολυσχιδές. Ξεκινά από την προϊστορική εποχή και καταλήγει στις μέρες μας. Μας ταξιδεύει σε πολλά γεωγραφικά μήκη και πλάτη, περιλαμβάνει πολλούς διαφορετικούς τομείς όπως η ζωγραφική, η γλυπτική, η αρχιτεκτονική, η φωτογραφία, η μουσική και το θέατρο, αναφέρεται στις πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες που συνέβαλαν στην ανάπτυξη αυτών των μορφών τέχνης....
"Η νέα αυτή έκδοση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των σπουδαστών που θέλουν να προσεγγίσουν την ιδέα του Δικαίου και τη λειτουργία του στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Το βιβλίο είναι εισαγωγικό και όχι αναλυτικό για κάθε επιμέρους κλάδο του Αστικού Δικαίου....
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...