Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Πρόκειται για τρίμηνη έκδοση που σκοπό έχει την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής των φυσικών επιστημών, μέσα από άρθρα και εργασίες υποψήφιων διδακτόρων.Το συγκεκριμένο τεύχος, μεταξύ άλλων θεμάτων, περιλαμβάνει τα εξής:«Θεατρικές δραστηριότητες και διδασκαλία των φυσικών επιστημών», «Όταν η οπτική γλώσσα μιλάει καλύτερα από την προφορική: Έρευνα γραφιστικής και προφορικής περιγραφής χώρου και αντικειμένου σε εφήβους», «Οι εννοιολογικοί χάρτες στη διδασκαλία της Φυσικής», «Οι τροχαλίες: Εμπλουτίζοντας το σχέδιο μαθήματος με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή»,...
"Η Αντιγόνη µας επιτρέπει πράγµατι να αντιληφθούµε το σηµείο στόχευσης που ορίζει η επιθυµία. Αυτή η στόχευση κατευθύνεται προς µια εικόνα που κρύβει δεν ξέρω κι εγώ ποιο µυστήριο, µέχρι τώρα ανείπωτο. Εντούτοις, αυτή η εικόνα βρίσκεται στο κέντρο της τραγωδίας, διότι πρόκειται για τη γοητευτική εικόνα της ίδιας της Αντιγόνης. Και αυτό συµβαίνει επειδή γνωρίζουµε καλά ότι πέραν των διαλόγων, πέραν της οικογένειας και της πατρίδας, πέραν των ηθικοπλαστικών αναπτύξεων, είναι αυτή που µας γοητεύει, µε την αβάσταχτη λάµψη της, µε το προσίδιό της γνώρισµα, το οποίο µας ελκύει κα...
Τρίμηνη Έκδοση της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (Ε.ΔΙ.Φ.Ε.), που σκοπό έχει την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής των φυσικών επιστημών, μέσα από επιστημονικά άρθρα και εργασίες.
Σε αυτό το τεύχος:
Μιχάλης Κασούτας, Κατερίνα Μαλαμίτσα, Παναγιώτης Κόκκοτας, "Η ανάγνωση και η κατανόηση γραφημάτων/διαγραμμάτων και κειμένων στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο. Μια ερμηνευτική προσέγγιση μέσα από τη στάθμιση του Ερωτηματολογίου της Καθημερινής Λογικής Σκέψης"
Ευαγγελία Κοτζαμπασάκη, Χρήστος Ιωαννίδης, "...
Αφιέρωμα: νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο.
Έμπρακτος λόγος και ενεργητική μάθηση.
Χρήση και επίδραση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας.
Η οργανωσιακή μάθηση στη δημόσια εκπαίδευση.
Εκπαιδευτικοί και σχολεία δεύτερης ευκαιρίας.
Αξιοποίηση πλήρους εκτεταμένου λογοτεχνικού έργου στην τάξη.
Το portfolio ως εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησης.
Κριτήρια βαθμολόγησης στην κατάταξη ελληνομάθειας.
Ένθετο: διάλογος για τα αρχαία ελληνικά....
Στο παρόν τεύχος δίνεται έμφαση σε θέματα που αναφέρονται, μεταξύ άλλων, στην επικριτική στάση του R. Dworkin έναντι του Supreme Court σχετικά με τη χρηματοδότηση υποψηφίων βουλευτών στην Αμερική, στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, αναφορικά με το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο των εμπορικών ανακοινώσεων, στις σχέσεις Ελλάδος και πΓΔΜ, στην παραγραφή των ποινικών αδικημάτων των μελών της Κυβέρνησης, στο πώς αντιμετώπισαν την οικονομική κρίση ευρωπαίκά δικαστήρια, στη συνταγματικότητα του ΕΕΤΗΔΕ (χαρατσιού), αλλά και στο πρόσφατο δικαίωμα να ζητείται άμεσα αποζημίωση από εθνικ...