Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε πλούσια συλλογή σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας. Ανακαλύψτε όλα τα σύγχρονα ελληνικά μυθιστορήματα και τα συγγραφικά διαμάντια της ελληνικής λογοτεχνίας που πρέπει να διαβάσετε. Εξερευνήστε τον κόσμο των χαρακτήρων, των συναισθημάτων και των απροσδόκητων συναντήσεων μέσα από τα εκπληκτικά μυθιστορήματα. Αναζητήστε τα καλύτερα ελληνικά μυθιστορήματα αγάπης, ταξιδέψτε με την ταξιδιωτική λογοτεχνία και ανατριχιάστε με τη συναρπαστική λογοτεχνία φαντασίας-τρόμου.
Αθήνα, 1990. Η Εμμέλεια, νεαρή φοιτήτρια, περνάει τον χρόνο της ανάμεσα στο διάβασμα, σε μια δουλειά που δεν τη γεμίζει και σε συνεχή φλερτ. Μέχρι που γνωρίζει τον Δημήτρη. Ένας κεραυνοβόλος έρωτας που κρατάει μόνο μια βραδιά. Μερικά χρόνια μετά, εντελώς ανέλπιστα, θα τον ξανασυναντήσει. Και τότε θα συνειδητοποιήσει πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία και πως η ζωή είναι μία συναλλαγή. Από κει και πέρα όλα αλλάζουν, μια και του επιτρέπει και πάλι να μπει στη ζωή της. Μετά το πρώτο σοκ, προσπαθεί να παρηγορήσει τον εαυτό της ότι, τάχα, η ξαφνική συνάντησή τους δεν την άγγιξε. Μόνο...
Σ’ ένα χωριό των Σερρών, το Αδελφικό, συναντιούνται ο Γιώργος Μελισσινός, χειρουργός από τη Θεσσαλονίκη, που προσπαθεί να ξεπεράσει
τον χαμό ενός ασθενή του, και η Μάρω Αμπατζή, διορθώτρια σε εφημερίδα, ανύπαντρη μητέρα ενός μωρού, η οποία επιστρέφει στον τόπο
καταγωγής της όταν το διαμέρισμά της στην Αθήνα καταστρέφεται από πυρκαγιά.
Μπορεί το Αδελφικό να κρύβει τη λύση στις αγωνίες τους ή μήπως το ερημικό χωριό θα δοκιμάσει τα όρια των αναμνήσεων και την πίστη τους
στη δυνατότητα για μια νέα αρχή ενώ ο πόνος της απώλειας καραδοκεί; Λίγο πριν τα σαράντα, κι ενώ ...
Μια εικοσαετία μετά την προσάρτηση της Θεσσαλίας στην Ελλάδα, οι αγρότες του θεσσαλικού κάμπου ζουν σαν δουλοπάροικοι. Την τυραννία των Τούρκων έχει διαδεχτεί η απληστία των Ελλήνων τσιφλικάδων, οι οποίοι ρουφούν όχι μόνο τον ιδρώτα αλλά και το αίμα των κολίγων. Το κράτος παραμένει αδιάφορο. Εκείνη την περίοδο, ένας φοιτητής της Νομικής από την Κεφαλονιά, ο Μαρίνος Αντύπας, περιέρχεται απ’ άκρη σ’ άκρη τον θεσσαλικό κάμπο και, με το σύνθημα «Ισότης, Αδελφότης, Ελευθερία», προσπαθεί να πείσει τους κολίγους να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, αλλά και να αφυπνίσει το κράτος. ...
Κωνσταντινούπολη 2010
Το παλιό, ξύλινο σπίτι της γιαγιούλας, η σκονισμένη σοφίτα του, λίγα λιανά κεριά, ένα κουτί με ξερό χώμα, ένα κόκκινο νυφιάτικο πέπλο, μια κιτρινισμένη από τον χρόνο φωτογραφία. Η εικοσάχρονη Μελτέμ ανασκαλίζει ένα παρελθόν προσεκτικά κρυμμένο στη σκοτεινιά, χαμένο σε τόπους και λέξεις άγνωστες, σε πατρίδες που χάθηκαν κι αγάπες που άντεξαν.
Χανιά 1898
Μια πόλη νοτισμένη από τον αέρα του πελάγου και από τις ανάσες των χριστιανών και των μουσουλμάνων που την κατοικούν. Μέσα σε λίγα χρόνια, ο Χασάν μπέης Σαρικάκης θα δει την Κρήτη να αλλάζει δραματικά....
Ο σύγχρονος Οδυσσέας ονομάζεται Μιχάλης, γιος της Βιργινίας και του καπετάν Βαγγέλη. Το οδοιπορικό του ξεκινά από το Πορτ Σάιντ και η ανάγκη τον φέρνει στη Σαντορίνη και στον Πειραιά των πρώτων μεταπολεμικών χρόνων.
Ακολουθώντας το όνειρο για μια καλύτερη ζωή, θα δοκιμαστεί στα ανθρακωρυχεία της πόλης Μαρσινέλ στο Βέλγιο και στις αποβάθρες του λιμανιού της Νέας Υόρκης, προτού αποδεχτεί αμετάκλητα τη θαλασσινή του μοίρα.
Θα αναζητήσει τη δική του Πηνελόπη στο πρόσωπο της Εριέττας, θα συνοδοιπορήσει με παράξενους συντρόφους όπως ο Αρτέμης και ο Αποστόλης, θα δει να ανοίγ...
Στα δεκαέξι της η Λήδα είναι ένα αγοροκόριτσο γεμάτο ανασφάλειες, που μεγαλώνει κάτω από την ασφυκτική αγάπη της μάνας της και την αδιαφορία του εργασιομανούς πατέρα της.
Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα που θα νιώσει θα είναι και μοιραίο. Ο Αλέξανδρος -άλλοτε συνειδητά και άλλοτε ασυνείδητα- θα είναι εκείνος που θα καθορίσει την υπόλοιπη ζωή της. Το βλέμμα του την ανεβάζει στον παράδεισο και ταυτόχρονα την παρασύρει στην καταστροφή. Ώσπου ένα καλοκαίρι, η αθωότητά της θα χαθεί στην ακροθαλασσιά της Σπηλιάς και μαζί της η Λήδα θα προσπαθήσει να θάψει κάτω από την υγρή άμμο κι ένα...
Η Φανή ήταν μια γυναίκα ανασφαλής, ευάλωτη, χωρίς ιδιαίτερα χαρίσματα και ικανότητες. Η οικογένεια που δημιούργησε δεν τη βοήθησε να βρει τη δύναμη να υπερνικήσει τα τρωτά σημεία της. Πληγωμένη από την προδοσία, κλείδωσε την καρδιά της μέχρι τη στιγμή που εισέβαλε στη ζωή της για να ανατρέψει τα πάντα ο Ρωμανός, που μπόρεσε να φωτίσει την κρυμμένη δύναμη και την εσωτερική ομορφιά της.
Η Μάγια, αντίθετα, υπήρξε δραστήρια και γεμάτη αυτοπεποίθηση, έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο. Βίωνε την ψευδαίσθηση ενός ευτυχισμένου γάμου, στον οποίο όμως ήταν εγκλωβισμένη. Όταν γνώρισε το...
Μέσα σε όλους μας υπάρχει ο σπόρος του καλού και του κακού. Διαρκής είναι ο αγώνας για το ποιο θα επικρατήσει. Όμως δεν μπορεί το ένα να υπάρξει χωρίς το άλλο. Οι άνθρωποι δεν είναι ούτε όλοι καλοί ούτε όλοι κακοί. Κινούνται συνέχεια μεταξύ του φωτός και του σκοταδιού. Όλες και όλοι κρύβουμε μέσα μας έναν Κάιν ή μια Έβελιν, έναν Μπέντζαμιν ή έναν Τζέικ. Ίσως κάποιοι κρύβουμε περισσότερους από έναν ή και τους τέσσερις μαζί. Παρ’ όλ’ αυτά ο Κάιν, η Έβελιν, ο Μπέντζαμιν και ο Τζέικ, οι ήρωες της ιστορίας, δεν είναι χαρακτήρες φανταστικοί, πράγμα που σημαίνει ότι οποιαδήποτε ομ...
Μια ισχυρή, συναισθηµατική και απροσδόκητη ιστορία αγάπης, φόβου, ελπίδας και θυσίας, που προκαλεί τα πιο έντονα συναισθήµατα. Μια
ιστορία αφοπλιστικής απλότητας και οδυνηρής γλυκύτητας.
Η Μάρω και ο Στράτος γνωρίστηκαν την περίοδο του ?εύτερου Παγκοσµίου Πολέµου. Αγαπήθηκαν και χάθηκαν για να ξαναβρεθούν δυο
χρόνια αργότερα, ενώ µαινόταν ο εµφύλιος. Το ζευγάρι βρίσκει τελικά καταφύγιο στη γιαγιά του Στράτου, την ευρηµατική και πανέξυπνη
Καλλιρρόη. Με την υποστήριξή της κάνουν οικογένεια.
Καθώς η Μάρω και ο Στράτος γνωρίζουν καλύτερα ο ένας τον άλλο, η...
«...Μέσα στο Πηγάδι μόνος μου, με το νερό ως εκεί π’ αρχίζει ο λαιμός, είδα τα πράγματα, πρώτη φορά, απ’ τη μεριά του Άλλου!»
Εικόνες με χρώματα της Μεσογείου σ’ ένα χωριό της Ελλάδας, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Εικόνες και συναισθήματα που συνεχώς αλλάζουν. Από το συναίσθημα της κυριαρχίας, στο συναίσθημα της μετάνοιας. Από το πρόσωπο του φασισμού και του πολέμου, στο πρόσωπο της ειρήνης. Όλα πάνω στο γαλάζιο σώμα του «τρελού ξωτικού» της Μεσογείου, που αιώνες τώρα κρατά άσβηστη τη φωτιά του Ανθρώπου!...
Η Βιβή είναι το παν για τη Μελίνα ώρες ώρες. Τις πιο πολλές, εδώ που τα λέμε. Τρομερή ανάσα ζωής, απόλυτη φιλία, αδελφή ψυχή, ώμος για ν’ ακουμπήσεις, σάρκα για να ποθήσεις. Είναι κάτι σαν γκόμενος, αλλά όχι μόνο, όχι απλώς, είναι κάτι κατά πολύ μεγαλύτερο. Γιατί η ερωτική ένωση με μια εκπρόσωπο του φύλου σου δεν είναι ένα απλό άθροισμα αρσενικού-θηλυκού. Δεν ισχυροποιεί μόνο τη θηλυκή πλευρά μέσα σου, αλλά και την πολλαπλασιάζει.
Το χρονικό ενός παθιασμένου έρωτα ανάμεσα σε δυο φοιτήτριες. Και ταυτόχρονα το χρονικό ενός βιασμού. Η αθώα Μελίνα και η έμπειρη Βιβή, ένας ντ...
Ένα ζευγάρι φτάνει στο εξωτικό νησί της Chimera. Όλα φαντάζουν ειδυλλιακά, µέχρι που ο µυστηριώδης διευθυντής του ξενοδοχείου τούς κάνει δώρο µία επιπλέον εβδοµάδα διακοπών σε µια καµπάνα πάνω στο νερό. Ξαφνικά, περίεργα πρόσωπα αρχίζουν να εµφανίζονται, ανοµολόγητες σκέψεις έρχονται στην επιφάνεια και η σχέση του ζευγαριού κλυδωνίζεται. Όσο περνούν οι µέρες, ακόµα και η µαγευτική Chimera αρχίζει να αποκαλύπτει τα µυστικά της. Σε µια αθέατη πλευρά του νησιού βρίσκεται η άγρια και αφιλόξενη βορινή παραλία – όµως κανείς δεν την αναζητεί, ούτε θέλει να την αντικρίσει κατάµατα....
Το Τυχερό είναι ένα µυθιστόρηµα συγκροτηµένο από γεγονότα· αφηγείται µια αληθινή, τραγική ιστορία. Η εκκένωση της Ανατολικής Θράκης το 1922 και η εγκατάσταση του νεαρού Βαγγέλη Βολοβότση στο χωριό Τυχερό του Έβρου, ο χωρισµός του από τον επτάχρονο γιο του εξαιτίας του Εµφυλίου, η ανοικοδόµηση από Έλληνες πολιτικούς πρόσφυγες του ουγγρικού χωριού Μπελογιάννης και η επιστροφή στην πατρίδα συνθέτουν –µε άξονα το πρώτο θανατηφόρο δυστύχηµα της Ολυµπιακής Αεροπορίας– έναν µυθιστορηµατικό κόσµο δηµιουργηµένο αποκλειστικά από αυτούσια στοιχεία του υπαρκτού. Το Τυχερό εισχωρεί στην...
Έβλεπε η Σοφιά τις φωλιές µε τα χελιδόνια και σιγοτραγουδούσε. Χελιδόνια µου καλά, πο ’ρθαταν από µακριγιά, τι καλά µάς φέραταν; Την υγειά, την πασκαλιά και τα κόκκινα τ’ αυγά.
«Χελιδονάκια µου, χελιδονάκια µου» λέει κι η Κάλλιω. «Πούθ’ έρχονται, µωρ’ αδερφούλες µου, τα έρηµα;»
«Απ’ τους Άγιους Τόπους, Κάλλιω» λέει η µάνα µου. «Διαβαίνουν ωκεανό».
«Και πώς, µωρ’ Αλέξω, τόσο µακριά και δεν αποσταίνουν;»
«Βοηθιούνται φτερό µε φτερό».
«Και πώς βρίσκουν τον δρόµο, µωρ’ γι αδερφούλες;»
«Δεν είναι θεοτικά πράγµατα αυτά;» λέει η µάνα µου.
Η απουσία στείρων...
«Η πιο χρωµατιστή ταινία που είδα ποτέ είναι ο ασπρόµαυρος Καθρέφτης, εγώ όµως είµαι της Θυσίας, εγώ είµαι εκείνου του θανάτου που αναβάλλεται, που ακυρώνεται γιατί ο αφέτης έσφαλε στον πυροβολισµό, εγώ είµαι εκείνης της ζωής που επιµένει, πείσµων, τούτο το σώµα θέλω να περάσει άβροχο την ερυθρά του θάλασσα, να φτάσει απέναντι µε όλες τις µνήµες του άτρωτες. Το σώµα µου. Τι θα θυµάται όταν ξεχάσω;»
Μετά την πύκνωση της πολύπαθης ελληνικής Ιστορίας στην τρισυπόστατη Κωµωδία (2010) και το µατωµένο σταυροδρόµι του 360 (2013), ο Κυριακίδης επιστρέφει µε άλλη µία, επίσης σύντ...