Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
  • -20%
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
Κωδ: 978-960-461-339-7
27,00 €
21,60 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΤέχνη

Τέχνη

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

Κωδ: 00710650006
ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : 20 %
27,00 € 21,60 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Όταν έχετε προβλήματα με αντικείμενα –είτε δεν μπορείτε να αποφασίσετε αν πρέπει να σπρώξετε ή να τραβήξετε μια πόρτα είτε σας βασανίζουν τα καπρίτσια των προϊόντων της σύγχρονης βιομηχανίας υπολογιστών και ηλεκτρονικών– το λάθος δεν είναι δικό σας. Μη ρίχνετε το φταίξιμο στον εαυτό σας: να θεωρείτε υπεύθυνο τον σχεδιαστή. Είναι
    λάθος της τεχνολογίας ή, ακριβέστερα, του σχεδιασμού...

    Όταν πρωτοβλέπουμε ένα αντικείμενο που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ μας, από πού καταλαβαίνουμε πώς πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε; Πώς καταφέρνουμε να χειριστούμε δεκάδες χιλιάδες αντικείμενα, πολλά από τα οποία τα συναντάμε μόνο μια φορά; Η ερώτηση αυτή με έσπρωξε να γράψω αυτό το βιβλίο που κρατάτε. Η απάντηση, συμπέρανα γρήγορα, ήταν ότι η εμφάνιση της συσκευής πρέπει να προσφέρει τις κρίσιμες νύξεις που είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία της –οι γνώσεις πρέπει να βρίσκονται τόσο στο κεφάλι όσο και στον κόσμο

    Σε αυτή τη διασκεδαστική και διδακτική ανάλυση, ο γνωσιακός επιστήμονας Donald A. Norman εξυμνεί τη σχεδιαστική αρτιότητα ως το σημαντικότερο κλειδί για την ανάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ό,τι αφορά την άσκηση επιρροής στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

    Αυτή η αναθεωρημένη και διευρυμένη έκδοση του βιβλίου «Σχεδιασμός των αντικειμένων της καθημερινότητας», εμπλουτισμένη με μια νέα εισαγωγή από το συγγραφέα, αποτελεί πολύτιμο εγχειρίδιο για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να μάθει πώς και γιατί ορισμένα προϊόντα ικανοποιούν τους καταναλωτές ενώ άλλα τους εκνευρίζουν.

    Ο Donald A. Norman είναι συνιδρυτής της Nielsen Norman Group, μιας εταιρείας παροχής συμβουλών που βοηθά επιχειρήσεις να παράγουν ανθρωποκεντρικά προϊόντα και υπηρεσίες. Είναι καθηγητής της Επιστήμης των Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Northwestern και Ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντιέγκο, όπου ήταν ο πρώτος πρόεδρος του Τμήματος Γνωσιακών Επιστημών και πρόεδρος του Τμήματος Ψυχολογίας. Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος της Ομάδας Προηγμένης Τεχνολογίας της Apple Computers και έχει γράψει πολλά βιβλία.