Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
"""Γιατί η κρίση δεν έχει τελειώσει ακόμη? Γιατί παρατείνεται, παίρνοντας μορφές ολοένα και πιο επικίνδυνες για την οικονομία του πλανήτη μας αλλά και για εμάς τους πολίτες? Εκείνοι που μας κυβερνούν μας ανακοινώνουν από τον Αύγουστο του 2007 ότι η χειρότερη φάση της κρίσης βρίσκεται πίσω μας. Γιατί έκαναν αυτό το χονδροειδές λάθος και γιατί το κάνουν ακόμη?...
"Ο ""Οδηγός Σπουδών και Επαγγέλματος 2012 - ΑΕΙ, ΤΕΙ, Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές"" περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ σχετικά με τις πανεπιστημιακές σπουδές που θα επιλέξουν και τις επαγγελματικές διεξόδους και προοπτικές....
"Η εφηβεία εναι μια κρίσιμη μεταβατική περίοδος, κατά τη διάρκεια της οποίας οι έφηβοι έχουν να επιλύσουν και να διαχειριστούν πολλά προβλήματα, αλλά παράλληλα να πάρουν τις πρώτες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους αποφάσεις. Η λήψη αυτών των αποφάσεων είναι πολύ σημαντική για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Γι' αυτό χρειάζονται την κατάλληλη βοήθεια....
Μια ανατρεπτική καταγραφή της ιστορίας του ανθρώπινου είδους µε άξονα την εργασία, από τις απαρχές της ζωής στη Γη µέχρι και το όλο και πιο αυτοµατοποιηµένο παρόν.
Η εργασία καθορίζει την ταυτότητά µας, το κοινωνικό µας στάτους, το πώς, πού και µε ποιον περνάµε τον περισσότερο χρόνο µας. Είναι όµως η τόσο εντατική εργασία απότοκο της γενετικής µας κληρονοµιάς; Αν εµείς ζούµε για να δουλεύουµε και δουλεύουµε για να ζούµε, συνέβαινε το ίδιο µε τους προγόνους µας της Εποχής του Λίθου; Πώς έφτασε η εργασία να γίνει η κεντρική οργανωτική αρχή των κοινωνιών µας; Πώς µεταµόρφωσε τ...