ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
el
MENU
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 211 40 06 080 Ωράριο:8:00-16:00
False

Γενική

SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ:00290600002

Προπαραγγελία

30,74 €
Προσθήκη στα αγαπημένα
Το προϊόν προστέθηκε στα αγαπημένα
SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 00290600002
30,74 €
  • ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ σε Αττική άνω των 45€
  • ΤΗΛ: 211 40 06 080 ΩΡΑΡΙΟ: 8:00-16:00
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ για μεγάλες ποσότητες
  • ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ εύκολα και γρήγορα
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
  • ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
    Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
    Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
    Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:

    1.Κοινότητα (π.χ. Instagram
    2.Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
    3.Δημοσίευση (π.χ. Tumblr)
    4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)

    Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η Tracy L.Tuten, Ph.D. είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο East Carolina University, Greenville, USA.
    Ο Michael R. Solomon, Ph.D. είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub Sc
    • HideFromProductList: False
    • HideFromSearchResults: False
    • ItemId: 206562
    • Name: SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
    • ItemCode: 00290600002
    • ContentProviderCode: b2c-00290600002
    • EntityId: 19
    • ImageLocation: /images/206562/social-media-marketing-marketingk-me-mesa-koinonikis-diktyosis-normal.jpg
    • UpdatedOn: 27/11/2019 4:50:46 μμ
    • SEOName: social-media-marketing-marketingk-me-mesa-koinonikis-diktyosis
    • TaxClassId: 1
    • Stock: 1,00000
    • ReservedStock: 0,00000
    • AvailableStock: 1,00000
    • AvailabilityTypeId: 1
    • IsBundle: False
    • IsBundleStockAutonomus: True
    • AllowWholeSale: True
    • AllowRetailSale: True
    • AllowReview: True
    • AllowRating: True
    • AllowGiftWrap: False
    • MeasurementUnitId: 1
    • CreatedOn: 13/1/2018 12:00:00 πμ
    • ItemStatusId: 0
    • IsDeleted: False
    • ProductItemId: 206562
    • CreatedOn: 13/1/2018 12:00:00 πμ
    • UpdatedOn: 27/11/2019 4:51:21 μμ
    • SKU: 00290600002
    • Κατασκευαστής: 174321
    • ManufacturerProductCode: 978-960-531-341-8
    • Name: SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
    • ExtendedDescription: Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.<br>Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.<br>Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.<br>Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι: <br><br>1.Κοινότητα (π.χ. Instagram <br>2.Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)<br>3.Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) <br>4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)<br><br>Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.<br><br>Η Tracy L.Tuten, Ph.D. είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο East Carolina University, Greenville, USA.<br>Ο Michael R. Solomon, Ph.D. είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub Sc
    • TemplateId: 3
    • ContentProviderId: 3
    • IsReturnable: False
    • Τύπος προιόντος: 1
    • Υπέρβαρο προϊόν: False
    • Is Part Of SeoName: True
  • ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
    • ΤΡΟΠΟΣ - ΧΡΟΝΟΣ - ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ  Για αποστολές εντός Αθηνών και Λεκανοπεδίου Αττικής και από ύψος παραγγελίας από 45 € και άνω, ανεξαρτήτως όγκου ή βάρους, η μεταφορά είναι εντελώς δωρεάν με ιδία μέσα.

      Για αποστολές εντός Αθηνών και λεκανοπεδίου Αττικής και μέχρι ύψους 
      παραγγελίας 45 € η μεταφορά θα γίνεται με εταιρία Courier με ελάχιστη χρέωση 3 € για βάρος έως 4 κιλά. Για κάθε κιλό επιπλέον η χρέωση ανέρχεται σε 0,80 €

      Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς η χρέωση διαμορφώνεται σε
      6 € για τα 4 πρώτα κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 0,90 €.

      Περιοχές Αττικής εκτός Λεκανοπεδίου εμπίπτουν στο καθεστώς που ισχύει για τους 
      πελάτες της επαρχίας.

      Για αποστολές προς χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς η χρέωση 
      διαμορφώνεται σε 3,5 € για τα 4 πρώτα κιλά βάρους και για κάθε επιπλέον κιλό 0,90 €

      Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής σε χερσαίους και νησιωτικούς 
      προορισμούς το κόστος ανέρχεται σε 6,5 € για τα 4 πρώτα κιλά και 0,90 € για κάθε κιλό επιπλέον.

      Από τα ως άνω εξαιρούνται προϊόντα που ο όγκος τους σε σχέση με το βάρος τους 
      επηρεάζουν τον τρόπο φόρτωσης και ως εκ τούτου η χρέωση γίνεται με ογκομέτρηση ή άλλη συμφωνία με τη μεταφορική εταιρία ( προηγείται συνεννόηση).

      Για αποστολές στο εξωτερικό θα ισχύει ο κατάλογος των 
      Ελληνικών ταχυδρομείων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ