ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
el
MENU
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 211 40 06 080 Ωράριο:8:00-16:00
False
  • -20%

Αρχαία Ιστορία

Πόλη και πολιτικοί θεσμοί στον Όμηρο 09377

Κωδικός Χαρτόραμα:00110020127

ΜΑΡΚΑ: ΠΑΤΑΚΗΣ

Διαθέσιμο σε 2-4 μέρες

11,15 €
Αρχική τιμή: 13,94 €
Προσθήκη στα αγαπημένα
Το προϊόν προστέθηκε στα αγαπημένα
Πόλη και πολιτικοί θεσμοί στον Όμηρο 09377
Κωδικός Χαρτόραμα: 00110020127
13,94 € 11,15 €
  • ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ σε Αττική άνω των 45€
  • ΤΗΛ: 211 40 06 080 ΩΡΑΡΙΟ: 8:00-16:00
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ για μεγάλες ποσότητες
  • ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ εύκολα και γρήγορα
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Στο βιβλίο διερευνάται η πολιτική δομή και η λειτουργία της κοινωνίας που περιγράφεται στα ομηρικά έπη. Ως προς την ιστορικότητα της ομηρικής κοινωνίας, διαπιστώνεται ότι αντιστοιχεί κυρίως στον «μακρό 8ο αιώνα». Η περίοδος αυτή συμπίπτει με την εμφάνιση και εξέλιξη ενός νέου τύπου κοινωνικής και πολιτικής οργάνωσης: της πόλης. Ήδη από αυτή την περίοδο η πόλη διαθέτει τα βασικά δομικά της χαρακτηριστικά: άστυ, χώρα και πολιτικό σώμα. Η δημιουργία της πόλης επαναπροσδιορίζει τον ρόλο και τη σημασία πρακτικών που προϋπήρχαν και συγχρόνως δημιουργεί νέες. Ο Όμηρος δεν επινόησε όρους όπως: βασιλείς, βουλή, συνέλευση, δήμος, λαός, δίκη, θέμις κτλ., παρουσίασε όμως τις μεταξύ τους σχέσεις και τη θέση που είχαν αποκτήσει στη νεοσύστατη πόλη.

    Ως προς την πολιτική δομή, το «πολίτευμα» που κυριαρχεί είναι η βασιλεία, όχι όμως με την έννοια της απόλυτης μοναρχίας. Ένας βασιλιάς δεν αντιστοιχεί πάντα σε μία και μόνο πόλη. Οι διάφορες μορφές βασιλείας διακρίνονται στους πέντε τύπους πολιτείας: θεών, Φαιάκων, Τρώων, Αχαιών, Ιθακησίων. Πέρα όμως από τις όποιες διαφορές χαρακτηρίζουν τις πέντε αυτές πολιτείες, ο βασιλικός θεσμός συν-λειτουργεί με δύο άλλους θεμελιώδεις θεσμούς/πρακτικές: τη βουλή και τη συνέλευση. Η ύπαρξη του βασιλιά, της βουλής και της συνέλευσης αποτελεί μια κοινή πολιτική βάση για τις πόλεις της πρώιμης αρχαϊκής περιόδου ανεξάρτητα από τον ρυθμό και την ταχύτητα εξέλιξης της καθεμίας. Συγχρόνως αποτελεί τη χρονική αφετηρία για τη δημιουργία και εξέλιξη των πολιτευμάτων από τον 7ο αι. και έπειτα.
    • HideFromProductList: False
    • HideFromSearchResults: False
    • ItemId: 320188
    • Name: Πόλη και πολιτικοί θεσμοί στον Όμηρο 09377
    • ItemCode: 00110020127
    • ContentProviderCode: b2c-00110020127
    • EntityId: 19
    • IsBook: False
    • ImageLocation: /images/320188/poli-kai-politikoi-thesmoi-ston-omiro-09377-normal.jpg
    • UpdatedOn: 8/4/2022 12:18:20 μμ
    • SEOName: poli-kai-politikoi-thesmoi-ston-omiro-9377
    • TaxClassId: 1
    • Stock: 1,00000
    • ReservedStock: 0,00000
    • AvailableStock: 1,00000
    • AvailabilityTypeId: 1
    • IsBundle: False
    • IsBundleStockAutonomus: True
    • AllowWholeSale: True
    • AllowRetailSale: True
    • AllowReview: True
    • AllowRating: True
    • AllowGiftWrap: False
    • MeasurementUnitId: 1
    • CreatedOn: 14/7/2021 2:05:47 πμ
    • ProductItemId: 320188
    • CreatedOn: 14/7/2021 2:06:23 πμ
    • UpdatedOn: 14/2/2022 9:48:30 μμ
    • SKU: 00110020127
    • Κατασκευαστής: 174785
    • ManufacturerProductCode: 978-960-16-5377-8
    • Name: Πόλη και πολιτικοί θεσμοί στον Όμηρο 09377
    • ExtendedDescription: Στο βιβλίο διερευνάται η πολιτική δομή και η λειτουργία της κοινωνίας που περιγράφεται στα ομηρικά έπη. Ως προς την ιστορικότητα της ομηρικής κοινωνίας, διαπιστώνεται ότι αντιστοιχεί κυρίως στον «μακρό 8ο αιώνα». Η περίοδος αυτή συμπίπτει με την εμφάνιση και εξέλιξη ενός νέου τύπου κοινωνικής και πολιτικής οργάνωσης: της πόλης. Ήδη από αυτή την περίοδο η πόλη διαθέτει τα βασικά δομικά της χαρακτηριστικά: άστυ, χώρα και πολιτικό σώμα. Η δημιουργία της πόλης επαναπροσδιορίζει τον ρόλο και τη σημασία πρακτικών που προϋπήρχαν και συγχρόνως δημιουργεί νέες. Ο Όμηρος δεν επινόησε όρους όπως: βασιλείς, βουλή, συνέλευση, δήμος, λαός, δίκη, θέμις κτλ., παρουσίασε όμως τις μεταξύ τους σχέσεις και τη θέση που είχαν αποκτήσει στη νεοσύστατη πόλη.<br><br>Ως προς την πολιτική δομή, το «πολίτευμα» που κυριαρχεί είναι η βασιλεία, όχι όμως με την έννοια της απόλυτης μοναρχίας. Ένας βασιλιάς δεν αντιστοιχεί πάντα σε μία και μόνο πόλη. Οι διάφορες μορφές βασιλείας διακρίνονται στους πέντε τύπους πολιτείας: θεών, Φαιάκων, Τρώων, Αχαιών, Ιθακησίων. Πέρα όμως από τις όποιες διαφορές χαρακτηρίζουν τις πέντε αυτές πολιτείες, ο βασιλικός θεσμός συν-λειτουργεί με δύο άλλους θεμελιώδεις θεσμούς/πρακτικές: τη βουλή και τη συνέλευση. Η ύπαρξη του βασιλιά, της βουλής και της συνέλευσης αποτελεί μια κοινή πολιτική βάση για τις πόλεις της πρώιμης αρχαϊκής περιόδου ανεξάρτητα από τον ρυθμό και την ταχύτητα εξέλιξης της καθεμίας. Συγχρόνως αποτελεί τη χρονική αφετηρία για τη δημιουργία και εξέλιξη των πολιτευμάτων από τον 7ο αι. και έπειτα.
    • ItemStatusId: 0
    • IsDeleted: False
    • TemplateId: 3
    • ContentProviderId: 3
    • IsReturnable: False
    • Τύπος προιόντος: 1
    • Υπέρβαρο προϊόν: False
    • Is Part Of SeoName: True

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ