Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
«Αν είχε γράψει η Εύα τη Γένεση, πώς να ήταν άραγε η πρώτη νύχτα έρωτα του ανθρώπινου γένους; Η Εύα θα άρχιζε δηλώνοντας πως δεν είχε γεννηθεί από κανένα παΐδι, ότι δεν γνώριζε κανέναν όφι, ότι δεν πρόσφερε μήλα σε κανένα, και ότι ο Θεός δεν της είπε ποτέ ότι θα κοιλοπονάει στη γέννα, κι ότι ο άντρας θα είναι το αφεντικό. Όλα αυτά είναι σκέτα ψέματα, δηλώσεις του Αδάμ στον Τύπο».
Οι "Γυναίκες" είναι ο ύστατος αποχαιρετισμός του Εδουάρδο Γκαλεάνο στους αναγνώστες του, αποχαιρετισμός εσπευσμένος, μια και ο ίδιος δεν πρόλαβε να δει τυπωμένο το βιβλίο του πριν φύγει από τούτο ...
-Φούτζι, κιμονό, κερασιές. Αυτά είναι τα τρία θέματα των εικόνων που εμφανίζονται στο Google όταν κάποιος αναζητήσει τη λέξη Ιαπωνία:
μια ατυχής πραγματικότητα, γιατί η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι πολύ περισσότερα από αυτά. Γιατί ο μεγάλος Αυτοκράτορας Meiji άλλαξε το όνομα του Edo, της πόλης των Σογκούν, σε Τόκυο; Ποιος ήταν ο μυθικός Taira no Masakado; Γιατί οι Ιάπωνες φοβούνται τον αριθμό τέσσερα;
Τι κοινό έχει η Γιοκοχάμα με το γεφύρι της Άρτας; Γιατί υπάρχει ένα μνημείο για ένα πεθαμένο άλογο στη μέση μιας κεντρικής λεωφόρου; Πού φυτρώνει
το λουλούδι του...
Όταν η Τζένιφερ Ντάουντνα πήγαινε στην έκτη τάξη, γύρισε μια μέρα στο σπίτι κι ανακάλυψε ότι ο πατέρας της είχε αφήσει πάνω στο κρεβάτι της το βιβλίο του Τζέιμς Γουάτσον Η διπλή έλικα. Νόμισε πως ήταν μια από τις αστυνομικές ιστορίες που τόσο της άρεσαν. Όταν το διάβασε, ανακάλυψε ότι κατά κάποιον τρόπο είχε δίκιο. Καθώς καταβρόχθιζε τις σελίδες, τη συνάρπασε ο έντονος ανταγωνισμός κατά την αναζήτηση του κώδικα της ζωής. Κι ας έλεγε ο σχολικός της σύμβουλος ότι τα κορίτσια δεν γίνονται επιστήμονες, αποφάσισε πως αυτή θα γινόταν.
Ωθούμενη από το πάθος της να κατανοήσει πώ...
Το καυτό θέμα της κλιματικής αλλαγής
Το Στις φλόγες αποδεικνύει γιατί η Ναόμι Κλάιν χαρακτηρίστηκε από το The New Yorker ως «η πλέον επιδραστική μορφή της αμερικανικής
Αριστεράς» και γιατί ο κορυφαίος περιβαλλοντολόγος Μπιλ ΜακΚίμπεν την αποκαλεί «πνευματική νονά τού Πράσινου Νιου Ντηλ –το
οποίο τυχαίνει να είναι η πιο σημαντική ιδέα στον κόσμο αυτή τη στιγμή».
Για τουλάχιστον μία δεκαετία, η καταξιωμένη δημοσιογράφος και πρωτοπόρος διανοούμενη Ναόμι Κλάιν έχει καταγράψει τη μεταβολή
της κλιματικής κρίσης από μια μελλοντική απειλή σε μια κρίσιμη κατάσταση μ...
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΚΑΡΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ
Το πρώτο βιβλίο της νέας σειράς «Τα Μυστικά του Σύμπαντος» αποτελεί μια συναρπαστική εξερεύνηση, μέσα από όλες τις αποστολές και τα
βήματα του ανθρώπινου είδους, της απέραντης «θάλασσας» του διαστήματος.
«Πάντες οι άνθρωποι του ειδέναι φύσει ορέγονται» - Αριστοτέλης
Ξεκινώντας με δυο μύθους, αυτόν του Δαίδαλου και του Ίκαρου, αλλά και εκείνον του μανδαρίνου Γουάν Χου και την πρώτη -ανεπιτυχή-
προσπάθεια πτήσης προς το άγνωστο του διαστήματος, ο Διονύσης Σιμόπουλος ξεναγεί τον αναγνώστη στα μονοπάτια της διαστημικής...
39 + 1 ιστορίες της επιστήμης που θα σου... ανατινάξουν τον εγκέφαλο
Μια από τις δημοφιλέστερες εκπομπές του ελληνικού YouTube τώρα και σε βιβλίο, από τον άνθρωπο που κατάφερε
να αναδείξει τη μαγεία της επιστήμης με απλά λόγια.
Ο Mikeius εξηγεί τους πιο απίστευτους επιστημονικούς μύθους αντλώντας παραδείγματα από τη Φυσική, τη Χημεία,
τη Βιολογία, την Ιστορία, τη Φιλοσοφία και τη Μηχανική.
Πώς θα ήταν μια ρεαλιστική εξωγήινη εισβολή;
Τι είναι ο «Πόλεμος των Ρευμάτων»;
Γιατί έχει άδικο ο Thanos;
Είναι δυνατόν να έκανε λάθος ο Αϊνστάιν;
Αν είσαι φαν ...
Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται δύο δοκίμια που ανήκουν στο ίδιο θεματικό πλαίσιο «τέχνη και φασισμός». Το πρώτο αναφέρεται στη Λένι Ρίφενσταλ και το άλλο στο κινηματογραφικό έργο του Γιούργκεν Ζύμπερμπεργκ. Το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το σημερινό αναγνώστη έχει να κάνει με την ανίχνευση των αιτίων μιας διαφαινόμενης κατά τη δεκαετία του 1970 απενοχοποίησης κάποιων φωτογενών μορφών του φασισμού, των οποίων τα αίτια η Σόντακ εντοπίζει «στις νέες ευκαιρίες που δόθηκαν στην ιδέα του ωραίου» μέσα στην κοινωνία του θεάματος και του life style....
"""Ξαφνικά ένιωσε εγκλωβισμένος - και παγιδευμένος. Συνήλθε, ωστόσο, αμέσως και σκέφτηκε ότι ο δικός του δρόμος ήταν οπωσδήποτε κάπου μπροστά του, μόνο που για μια φορά ακόμη έπρεπε ν' αγωνιστεί να ξαναβρεί αυτό το μπροστά που τον περίμενε εκεί...""...